super [www.youtube.com] DJ Riko - Whistler's Delight
moLEk(#85380) dekujeme #roadtofullnode ;)
moLEk(#85379) jinak samozřejmě držím pěsti v loterii RNG coinů :)
lojzek(#85377) ted se dejou strasne veci, popadalo to upblne brutalne rychle, coz je pro nas krasne, tedka rupne Solend a pak bude nas cas ;)
↓ komentář k obrázku 1655792247_likviditaBTC.jpg v galerii uploads
hehe. ale nekomu to prachy muselo vydelat krasne...
ted o vikendu kamos, ze si krasne vysusil sklep, kdyz v nem tezil kdysi davno. ani uz si nepamatuji kolik vydelal, neco o 15 000 Kč tuším, kdyby to měl dyl byl by na 150 000 Kč.
m4(#85375) ok, neco tam poslu, trebas cenu sudu Plzně a jak z toho budou dve, tak to vyzereme,pokud teda to pivo moc nezdrazi 😊
lojzek(#85367)
Endoproteza(#85369)
hehe, pomalu se zacinite probouzet, stanovte si kolik chcete do toho vlozit, jaky mate cil. Vse kolem 1000$ za ETH zacina byt velmi krasne, postupne (DCA) naklupovat, pomalu, imho bude jeste lepsi prilezitost, jak to padne (jestli) k 800-600$ za ETH. Pokud mas nejake dalsi volne penize, BTC je jeste na jeden cyklus zajimavy coin, v pomeru 70/30% - ETH/BTC. Pre dalsi havelingem se ho ale zbavujeme, pokud se vyvojari BTC nevzpamatuji, cely BTC se jim slozi jak domecek z karet.......takze KRLES, DCA zlehka zaciname
vko(#85373)
text dobrej, hned jsem si je pustil
ale ten festival vypada jako sen, nic tam neznam! na poslednim festivalu jsem si to uvedomil - ty vole, dyt ja nepotrebuju furt dokola videt to samy, ja chci videt/slyset neco neznamyho, dyt proto ja posloucham radio
skvělý text od Klusáka, vypadá to na ještě lepší festival,
[www.leguesswho.nl]
oni se jmenují Havlovi, to mě podrž, to je takový krásný
vko(#85371) todle ne? [www.youtube.com]
troubito(#85370) no do piče ty voe, jestli tohle není nejlepší tak už nevím
The Floppotron 3.0 - [silent.org.pl] mazec
lojzek(#85367) to je teprve zacatek😉
lojzek(#85367) je pi vsem :)
Marty uz?
jeff(#85364)
ve valce se umira, to neni hra na valku...
znali jste ho nekdo?
lojzek(#85362) zpozdí se výstavba silnic a dálnic, takže ve výsledku se nic nestalo
[www.novinky.cz]
Ale predpokladam, ze to nebyl prunik, ale Mana z uctarny klikla na neco.docx.zip , ci Pepa z vratnice sjizdel simejly ....
troubito(#85360) tohle mělo hrát v tom stanu ne? :D
vko(#85359) pajada, tenhle pan ma dobry veci
vyhoda tady tech okruhu na Spotfaju, obcas to hodi svini perlu:
[youtu.be]
a vy uz jenom zerete vyberovku
lojzek(#85357) kamo, nejsou love, vsechno zhorelo v kryptu
Naka becka letni bude?
U nas teď revival, ale jednodenka. Uz nedelam web, stacilo 20 let...
Zas Jezdime se smradama po soutezich hasickech, do toho cuta Mara fotbal, bohuzel krajskou soutez, toz vylety do Zabrehu a Jeseníku. To je na dyl, hrají po starsich.
Jo bylo by to dobry, kdyby covek misto covidu furt necetl Putlerove zpackane valce...
vko(#85355)
tam jsem uz davno a je to v klidu, musis mi verit
nicmene jsem si pustil lvmen a zjistil, ze i veci nejstarsi lezi v siti pritomneho casu!
troubito(#85354) no jestli už jsme jako chycení v síti mainstreamu, když se nám líbí tohle, prostě zbytečná otázka
vko(#85351) to je skvely! otazce ovsem nerozumim
vko(#85352) jestli jsem to dobře pochopil, tak je to soundtrack k nějakýmu přirodopisnýmu filmu, nebo seriálu
jak umřel Vangelis, tak samozřejmě se objevili nějaký ty děkovačky, to že jsem si pouštěl celý den v autě [www.youtube.com] to mě nepřekvapilo, ale jeden můj "kamarád" - koho z Vás je to falešný profil na FB, hmm Milkoj, mi doporučil [www.youtube.com] což jsem neznal voe a je to jakoby podobný, ale takový taky dobrý :D
jinak kromě projevů Miloše Z poslouchám - je to mainstream jazzu? nevíte? [www.youtube.com]
to už se vole ani hokej tady nerozebírá jo: judisti s kanady nás vyřešili jak milkovo krytí kryptobusinessu
↓ komentář k obrázku 1653568737_283839395_2092931610878517_2825238621535494075_n.png v galerii uploads
pudeme všichni sedět voe háááááhahahahahahaha
m4(#85316) ty vole já nemám čas u toho sedět a volat s Warrenem kam to pošle :D:D já chci chodit na procházky a dívat se jak se vlní tráva na louce
moLEk(#85313) tvoje prachy jsou krytý hovnem, to bude mít velkou cenu jednou
jeff(#85343)
je all v kryptu za zisk z nemovitosti
troubito(#85310) ta piše
Pak rekni marty vcil, poslu tam litr dalsi 😊 do toho ethera
moLEk(#85340) houby hypotéku sis bral tak na 3 mega a barák už má hodnotu 10. takže si milionář ni ?
troubito(#85341) hmm na to sem chudej voe na mimořádný splátky. krom rodinný rezervy na účtě většinou všechny prachy někam zmizej... Zdá se mi, že pořád něco potřebuju a vždycky je to naposled a pak už nic :D
moLEk(#85340) tak ju nesmis platit podle smlouvy, to je jednoduchy :)
jeff(#85337) já ne :( já su zadluženej kokot neasi, proč myslíš, že tu furt tak brečím. Dokud je hypotéka ve statusu nesplaceno tak není vyhráno, teda v mém případě není. A platit ju dle smlouvy budu do důchodu :( Já jen tak milionářem nebudu.
moLEk(#85336) tak jo už se uklidni ty zelený aktivisto a od teď zase klid na lůžku :)
jeff(#85337) ty milionaru blbej, koza se ti obesila
moLEk(#85336) milionáři už tu jsou snad všichni ;)
a už konec pls, pošlete mne do prdele a je to :) názory vyměněny. Shodneme se, že o kryptu se neshodneme. A zase to oprášíme za toho půl roku/rok a uvidíme jak to bude.
Třeba se tu budu klanět novým milionářům a litovat, že jsem dal přednost svědomí a ekologickému přesvědčení a místo toho bych mohl bejt takej ten chudák co musí pít starý víno, žrát žábám nohy a na chleba si mazat sperma jesetera
m4(#85334)
chichi, když hodnota trhu spadla na polovinu, tak jsou ty peníze těžko u těch chytřejších muheheh, prostě tam nejsou, jen to co vlastníš má poloviční hodnotu a je jedno jak si chytrý :) A všichni co se nazývají odborníky vlastně nemají pravdu, pletou se a ty a zřejmě jen pár vyvolených, co to nikde nikam nepíšou, vědí jak to je správně :D :D :D ROFL
No a jestli umíš správně číst, tak já nesázím na stejnou kartu, objekt pro trvalé bydlení je jedna věc (tam vole bydlím, to pro mě není žádná investice), rekreační objekt/objekt k přechodnému bydlení co si sám platí hypotéku, je zase věc jiná :)
Já chápu, že prostě budeš do krve obhajovat něco kde věříš, že všechno znáš a jsi guru :) já vám to přeju, nikoho nepřesvědčuju. Jen spekulovat s něčím co má takový výkyvy není nic pro mě, s tím spojená energetická náročnost toho celého, která se mi ze srdce příčí je další okolností. Musk řekne pičo, krypto spadne, někdo si krkne, vylítne to nahoru... Je to Loterie, když já uvidím, že jde realitní trh doprdele, nepodaří se už nikdy prodat (což se zrovna o chatě na Sázavě moc říct nedá, ale budiž) tak i ted vím, že mi minimálně zůstane ta chata neasi, ne její polovina :) Splatí se to samo, z pronájmu, hmm? Ale zatím to tak nevypadá, za poslední 2 roky stoupl odhad o 1/3 ceny i přes války, Muska, krkance a další pičoviny :)
Jo a na televizi nekoukám :) jen se usmívám když si čtu jak nemám všemu věřit, ale ty máš zaručeně ty správné a přesné informace a předtuchy :D chichi, to říká každej druhej. Já seru na to co kdo říká, vycházím ze statistik, hledám nejmenší riziko a způsob nejefektivnějšího uchování hodnoty peněz.
Vlastní barák na bydlení do ničeho takového nepočítám. Tam vole bydlím, to není investice na zhodnocení, kam bych asi tak šel kdybych si chtěl investici vybrat? Pokud by si chtěl dál bydlet na stejné úrovni tak když prodáš - levněji nic na stejný úrovni neseženeš. Možná na důchod do obytňáku a projet Evropu a pak rovnou do domova důchodců :)
moLEk(#85319)
ja sem chtel napsat Daglesovi, ale nevim jestli tam jeste pracuje (vlastne proc by neopracoval, na teplem mistecku) :). Milku vsechno neni tak jak vidis v televizi a nebo jak ti chodi data do kompu. Je to o tom , co delas, o co se zajimas a jestli mas trosku stesticka. Tomu musi jit naproti.
Jati samozrejme muzu rict, kam se podely ty penize. Je to jednuduche, to te taky ucili ve skole, nabidka , poptavka, vystupni likvidita lamicek jak si ty, proste jsou penizky u tech chytrejsich, rychlejsich, bohatsich lidi...penize se neobjevi a neztrati, jenom se prelivaji do pripravenejsich kapes.
moLEk(#85320)
snazis se marne milku, my vsichni co tady sme, moc dobre vime ze v nemovitosti jsou ulozene dobre penize, vetsina z nas tu ma svoje bydleni, kteri maji tech nemovitosti vice :), hlavne kolem Kolodeji se to deje :D a taky sme proto zacali hodne brzo, abychom se tedka mohli usmivat ze pozemek je drazsi nez nemovitost na nem postavena. Ono se tomu rika diversifikace portfolia, ale to bys taky mel znat ;). Nemuzes vsechno dat na jednu kartu, tady bohuzel musim souhlasit s tim sulkem
jeff(#85327)
Crypto, akcie jsou jenom jeden z vice moznosti, jak se zaridit.
lojzek(#85331) :) pronajmuto dlouhodobě, celoročně :)
Muhehe [www.novinky.cz]
moLEk(#85329)
ale v rijnu na ccup uz to bude volne?
Ouje
jeff(#85327)
chatu na Sázavě s vlastním přístupem k řece, v blízkosti kempu a nově vznikajícího rekreačního střediska, resp. nový majitel rekonstruuje, nakupuje, rozšiřuje
[sportresort.cz]
po rekonstrukci = aktuálně pronajato = hypo platí se samo. Motivace = po vypuknutí pandemie zájem o rekreační nemovitosti výlítnul jako blesk, bo o pandemii a jejím dopadu, zákazech a rekr. nemovitostech jsem měl info s předstihem díky zadku v korporátní prdeli už bylo dávno v běhu nákupní řízení. Změna statusu na objekt k přechodnému bydlení, místo rekr. nemovitosti (bo tam jsou s tím spojené další starosti s pronájmy).
Já bezmezně nevěřím, to se neboj ;) jen umím číst v datech a číslech a z dlouhodobého průměru je toto odvětví tím nejstabilnějším kde investovat, nebo schovat prachy před inflací, to už nás učili ve škole ;) A dostáváme se k jádru pudla a to, že já jsem podělaný investor, bojím se, že přijdu o prachy, moc jich nemám o to je ten strach větší, tím pádem hledám to kde se budu bát co nejméně, a nic lepšího jsem nevymyslel :D :D resp. naše rodina nevymyslela
lojzek(#85326)
no kdo chtěl výhodně nakoupit, tomu už pomalu ujel vlak... S dnešníma cenama hypoték je to taky nakokšu, resp je dosti pozdě hledat výhodný úvěr pro nákup, aby se Ti investice vyplatila tak jak chceš....
S tím materiálem souhlas, kdo teď staví je pěkně v pr.... Mám pár známých co dokonce dodělali střechu a zastavili stavbu, měli kliku, že nemají hypo ale staví tvz z vejplaty, takže když jim to tam bude 3 roky stát tak se jen budou později stěhovat.
aspoň se to tu rozpumpovalo..
moLEk(#85319)
v určitým směru jsi jak kryptoinvestor. Bezmezně věříš že nemovitosti jsou zřejmě investice která poroste do nebe.
co jsi koupil za kuču ve středních čechách?
↓ komentář k obrázku 1653476296_2022_05_20_12.15.23.jpg v galerii uploads
moLEk(#85320)
toz je jasne, akorat je to raketa ty ceny, na ktere pujcuji banky, jak se to zadrhne... tak to jen na chvili skrobrtne a zas poleze nahoru...
korat nase decka, to budou baraky tak za 10 micu a ne za 5 jak je ted.
My ted zateplili barak a ten polys je taky objektem spekulaci. Borci nakoupili za 200, proc ho prodat za 300, kdyz trebas bude za 500. Kdyz mas halu, kde to muze smrdet pul roku...
Endoproteza(#85323)
Má bezdrátové nabíjení vozu. Chtěl "za letu" dobít z drátu pro tramvaje....asi? Ale místo už bylo obsazeno tramvají...
"Kdyby tramvaják věděl, o koho jde, uhnul by" neasi voe: :o))
díky, taky jsi mi zlepšil den :D
Endoproteza (#85322) chichi to není nenávist, spíše nepochopení :) já nejsem typ člověka co umí nenávidět. něco občas nemám rád, ale to je celý :D
[www.novinky.cz]
hodte oko do diskuze...to je nejvíc :D
😂 Čekal jsem kdy to přijde 😂 molek a jeho nenávist ke kryptu 😂 díky hned si mi zlepšil den 👍
moLEk(#85320) hawk domluvil jsem, na toto téma opět za pul roku, nerad se hádám :D každý máme svoje ;)
m4(#85317)
moLEk(#85319)
-cut - "Ne a ne se zastavit. Tak by se dal shrnout vývoj cen na realitním trhu v posledním desetiletí. Kdo očekával, že v letošním roce už ceny rezidenčních nemovitostí najdou svůj strop, nepochodil" -cut-
nějaká válka, co likviduje ekonomiku, krypto atp? co dělá s trhem, o kterém mluvím já? Co říká odborník?
Válka na Ukrajině se hned v prvních dnech začala projevovat ve zvýšené poptávce po pronájmech bytů z řad ukrajinských občanů. Naopak poptávka po nákupu v prvním týdnu konfliktu poklesla přibližně o 30 %. Tento trend ale nepokračoval a následující týden se zájem vrátil do standardu minulých týdnů.
Do budoucna se celá situace projeví ve zvyšující se poptávce po investicích do nemovitostí. Vzhledem k tomu, že zažíváme a i nadále se očekává strmý růst inflace, nemovitosti budou ochranou před devalvací finančních prostředků. V tomto kontextu očekáváme i další růst cen zejména malometrážních bytů, pozemků a menších rodinných domů.
Zdroj:
[finmag.penize.cz]
m4(#85317) chichi promluvil ajťák o blockchainu. Jde vidět, že nemá cenu míchat jabka z hruškama ;) Ekonomický trh na něčem stojí, jsou za ním majetky, zkrátka je krytý určitou hodnotou atp. Pořád dokola :D Na ekonomickým trhu jde jasně vidět kam se peníze ztrácí, proč se ztrácí a jiné věci. Chápu, že zaslepení velkým ziskem lze spoustu věcí obhajovat výmluvou vystrč hlavu z prdele, ale kam se bilion dolarů ztratil mi vysvětlit neumíš ;) sundej růžový brejle mohu oponovat já . Další věc je, že já již mnohokrát zmínil, že v této době investovat do akcií a na burze je loterie. Investovat do nemovitostí je cesta a tou jsem se s mýma omezenýma možnostma vydal. Podívej se na tento trh, kde je, propad dolů?? chichi to těžko... Tento trh, tady ve středních čechách jen marně hledá vrchol kamaráde. Možná by měl hlavu z prdele vytáhnout někdo jiný :D :D
↓ komentář k obrázku 1653469758_sp.jpg v galerii uploads
zatím nic moc, rok 2020 to bylo jiný kafčo.
moLEk(#85313)
jo a tvuj system, ktery je pro tebe srozumitelny, je dole mezirocne o 20-30% dole (sp500- nasdaq100) btc je mezirocne 37%, to neni zase takovy rozdil. oboje krvaci a bude krvacet, kam se ty penizky asi ztratily je detinske. milku vystrc hlavu z korporatni prdele :D
Lojzek(#85311)
jeste je cas, nakup bude ok az v lete :), cekame, az zvolam BANZAI!!!! je potreba nakupovat ETH! jo a trosku BTC (pro vko, mam ho rad i kdyz je to maxik)
moLEk(#85313)
Milku, nesnaz se to pochopit, je to jiny kosmir. Pokud do neceho investujes a jdes allin, tak se o to portfolio musis starat a nikdy nemuzes prijit o vsechno. To ze nekdo jde allin a neresi to a pak breci...je to vis co....;)
moLEk(#85315)
dementi jsou vsude na svete :), kolik sebevrazd tedka s padem LUNA, je mi jich lito, vsechno vsadit na jednu kartu a modlit se k bohu
jeff(#85314) Mluvím obecně, ne tady o pár bitcoinech co se váli mezi vámi. Statisticky ve světě kryptoměn je největší podíl těch, kteří byli ochotni prodat vše a masivně investovat s vidinou obrovského zisku, zkrátka all in, nikde jinde to takto moc není, z tho se dá usuzovat, že mnoho lidí bylo přesvědčených, že to bezpečné je, ty bys dal vše co máš na jednu kartu kdyby sis to nemyslel?
Lojzek(#85311)
Kryptoměnová katarze. Trh přišel o bilion dolarů
[www.e15.cz]
Kdo má koule, bude asi nakupovat :D :D No pomalu se ukazuje, že až tak bezpečná investice to nebude :) Kampak se asi ztratil ten bilion dollarů? :) Jo vlastně ona ta měna není ničím krytá, je to vlastně jen jako vlastnit zlaťáky ve hře, virtuální něco, tak to prostě vaporizovalo :) chichi
Jo a energie to vlastně žere pořád stejně, nebo víc, ikdyž hodnota trhu je na polovině. Jo to uplně dává smysl :D
nas dvorni krypto analytik M4 a obcasny pricmrndavac na twitteru vko.
Toz ako, narvat tam neco? Ja jsem ted v minusu na 2/3 . tj. 855 Kč z 1500 Kč. Bylo tam i 2500 Kč, pak to jeblo. Ale kdo mohl čekat Putlerovu valku...
Toz to zasponzorovat - jsou to jen takove funny peníze, spíš aby mne to udrželo v obrazu, co se na tom trhu děje...
Czynsz - Badania -
[syfrecords.bandcamp.com]
spousta zajimavejch veci tady od toho polskyho lejblu
[syfrecords.bandcamp.com]
Omg, ty komenty.
[www.reflex.cz]
Volebni urna by mela mit naky iq test, nebo tak neco..
tvl, napišeš na podporu dotačniho portalu, že se zasekla registrace, že jsi zkoušel i jiný prohlížeč a baba napíše, ať si mažu historii každý den. Kkti, hlavně že machrují mojeID,bankovní identitu a x dalších ověřených přihlašovaček...
[www.reddit.com] Not Rolls :)
↓ komentář k obrázku 1651844091_WhatsApp_Image_2022_05_06_at_13.41.51.jpeg v galerii uploads
Vcera jsem nalozil novou varku, tentokrt mi k originalu chybi uz jen chobotnice a ryzova mouka, ale i tak jsem to dneska otevrel a docela pekne to bouchlo. Kdybych to necekal, tak jsme meli nahozenou kuchyn a to jak jiste vite by byla s tou rybi omackou docela zasadni prekazka pro nase dalsi souziti :)
Lojzek(#85302)
sedi doma a pari na kompu, co jinyho?
pude na prumyslojku v oboru IT
Btw, kdo tu ma nejstarší smrady, krom sprejera?
Uz randi, chlastaji, kradou ganzu?
A kam na stredni sli?
Lojzek(#85295)
diky, nastesti me zastoupila zena a pekne to misto me oslavila v mistni putyce
rano jsem se smal
c00ba(#85298) to by šlo, zkorumpovaný hovado
vko(#85297) on je uplne blbe, diky bohu maji diktaturu, jinak taky blbec by nemohl byt v cele zeme
vko(#85296)
aby ses neposral voe:)
jsem to nejak omylem promazal a nevim kolik presne mas priprcku, tak jsem ti tam hodil nejake cislo a uz neremcej.
masakr, neni sul kamo [twitter.com]
je tady někdo buzerant? proč jsem out of hitpoška?
Robertku k svatku ti preji pekneho 🐉
[cs.wikipedia.org] dneska ma 101 vyroci umrti
troubito(#85285)
s tim dosel bratranek, delal nam okapy, samozrejme jsem tahal tukabel...
Ty baterky, to je schvalne, to jak dyby si ti postelovala pero, abys pasoval jen do ni. Samozrejme kompatibilita neni chtena, jedny baterie a k tomu x ruzneho naradi, samozrejme od nas
hosi co delate letos v sobotu 17. zari? [www.ticketmaster.cz]
borci, asi jsem objevil emeriku, ale breaking bad (pernikovej tata) dal jsem vsech 5 serii, slusny bych rekl, to ale asi tak nejak znate ne?
lojzek(#85278) plzen za 50 je asi bezna uplne
lojzek(#85278) ja piju tak malo, ze kdyz jdu na pivo tak za nej platim hodne, protoze mam mlsny zobacek, pred mesicme a pul jsem byl na brewdogovi za 120 hrnicek, jinak 45/50 nevim - nachmelena opice (takovy zaklad), do klasicky knajpy jdu max s robotem
Endoproteza (#85282) nakourenej primo do petihvezd, tam to polozis na vejfuk a rano ti to negri zeservisujou a nastartujou, na co kua spacak
troubito(#85285) myslim, ze neni, je to dost cerstvy, cekam co se objevi, spavna nabidka prijde s vekem, na to se spolehni
vko(#85284)
nejsou nahodou ty baterky kompatibilni s lidlovym naradim?
ja potrebuju aku rozbrus, ale furt nejak neprichazi ta spravna nabidka
vy blbci - nepotřebujete spacáky, ale uhlový brusky na baterky
[camouflage.cz]
Endoproteza (#85282) kua to pořádné slovo správného Harleyáka :D muhheheh
m4(#85275) motorkáři spí v sedě na motorce aj s helmou kdyby náhodou neudrželi po 15ti pivech a litru jacka rovnováhu... Karymatku nikdo nemá.. Ptal jsem se syna zeusa
m4(#85275)
kam se chystáš na motorce ?
kamoš vozí tohle na kole nevím jestli to je velkej objem ale určitě to sem tam propíchne a proto já vozím klasiku
[www.decathlon.cz]
lojzek(#85278)
gambač 10 za 33,- plzen za 46,-
taky zdražoval, takže jsme remacal klasicky a zrovna včera na zápase v malešicích na hřišti plzen za 56,- mazali jsme zpět na základnu až se nám za kolama kouřilo :) a už držíme hubu
pivo - za kolik je u vas v hospodach? Marovi to uz 3x letos zdrazili. Ted posledne ve stredu snad na 1900 Kč za becku nově bude. Kdyz jsme lopali v MO na podzim, to bylo 1450 Kč.
Takže v lednu měl za 24, pak 25, teď ale už těch 26 co nastavil tak pujde nahoru. Furt je to nejlevnejsi v okoli. Jsem rikal, at zkusi jine pivovar, ono to muze byt odvisle od nakupky plynu, kdy kdo mel smlouvu dobrou na 2 roky, tak se ho to nedotklo...
Jeste mu rikam, stejne ti duchodci uz na pivo nechodi, ti socialni, co drzkuji, ale chodi borci, co si davaj Plzeň za 42 Kč. Duchny kali v garažich s dalšimi vypitky, kde chčijou do kyblu. Takhle 2 fungují a ne že by měli nějak levněji.
Spiš je to zabijak hospody, ano ti co to znaj, budou takto chodit dal na pivo, ale ze muze krachnout hospoda verejná, pak si nedaj pivo turisti a ti co chodí jednou za měsíc a bude to mrtvé v obci..
m4(#85275)
jestli chces kvalitu, tak spacak Sir Joseph, ale priprav si tak 8-9k za spacak, ale bude to luxus, z karimatek bych vybral therm-a-rest, tam zahucis tak za 3-4k
pokud te tyhle kvalitaze nezajimaji, tak si to porid z decathlonu
m4(#85275)
totok?
[www.top-armyshop.cz]
ja bych potreboval nejaky spacak, kjteery se da sbalit do maleho objemu, abych to narval do kufru na motorce, a taky nakou karimatku, malou, nafukovaci :)
lojzek(#85269) koukni jeste treba na znacku Snugpak [spacaky.heureka.cz]
máme ten dekáč jak 5 °C tak ten na 10 °C na letno/jarní/podzim čundr stačí oba. ten na 10 °C je podstatně menší (jak hmotnost tak objem), takže nakonec beru ten když jedu sám. V 5 °C děcka spí skoro nahatý a ještě se rozepínaj což je nahovno kvůli komárům.
[www.decathlon.cz]
ten na heurece váží 1,82 kg !!
troubito(#85271)
jeste koukam na army, toho je... cesky dekovy z vojny pamatuji :D
[www.army-surplus.cz]
[www.army-surplus.cz]
[www.army-surplus.cz]
tento je uz asi moc...
lojzek(#85269)
ty levny spacaky maji taky levny zipy a poserou se
kdyz uz neco, tak ten dekac bude v pohode, ale stejne casem zdegraduje, protoze syntetika, zvazil bych nejakej levnej perak, treba tohle nebude spatny
[www.decathlon.cz]
lojzek(#85269) ja bych sel do toho decathlonu
spacak - taky ludry starsi co v nich byla stejne kosa maj po zipech. Komfortni teplota 10 °C je malo, kdyz chrapes na nafukovacce. Tak 5 °C. Mam jeden z Lidlu ale ted maji v nabidce
[www.lidl.cz]
bez udaju.
decac chce pod 10 °C mnohem vic penez
[www.decathlon.cz]
kdyz kouknu na heureku, tak trebas toto?
[spacaky.heureka.cz]
Myslete ze je to neni na troumezmrdovo primrzle toulani, ale do stanu s nocnima kolem 10C
moLEk(#85267) uz jsem vypl sledovani, 2 videa za den půlhodinove, to nejde sleeovat..
lojzek(#85237)
m4(#85238)
lojzek(#85239)
troubito(#85240)
troubito(#85243)
lojzek(#85244)
muheheh já o tomto vím už hodně dlouho, ten týpek je brácha bejvalýho manžela jedný moji kolegyně z práce. V reálu je to prej hroznej magor, cholerik a násilník jak cyp. Ona s tím přišla, že se z něj stal prej jutuber. Já čekoval na doporučení videa s Majsnerem, jejich výlet do Dubaje atp. Pak už mi to přišlo na stejný brdo a přestalo mě to bavit. Dejme jim rum, námrd, poblije se a pochčije na veřejnosti, legrace. A pak znovu a znovu a znovu :D :D
[www.facebook.com] Trava :)
vko(#85260) necum na to, akorat zblbnes z tech picovin
lojzek(#85263) jo vidím to stejně, doprovody hody hody
lojzek(#85262) ano byl jsem na pive, ale kdo to ma kontrolovat v tom mini ramecku...
vko(#85261)
hele chlape, kdyz nenapises dodiri, kolik cm chces. Ono je to stejne vo hovne porovnaní treba na heurece, jak to ma rychle streva se nedoctes a jestli je lepsi obraz taky nepoznas. My ted vezli na rekrelamaci 2 dny pred koncem zaruky. Jakoby se jebl android, ale z podpory napsali az po zaruce, este ze jsme to strcili zpet do datartu, napsali, ze aj desku menili. Naka TLC, Thomson ci co.
Doma 10 let slabe LG, ma to Mara na xbox a jelikoz to nema nove dbtv, tak tam pres ten xbos a codi max da sledovani.tv, jakoze si myslim, ze to jeste nezapl a max si obcas pusti streamcinemu..
No a jeste, mati na Vanoce nakou ludru, co umi Kodi a aplikace, ale takou picovinu jako HBBTV, nebo jak, to cervne tlacitko to neumi. Jsem ani netusil, ze to nenani zakladni vybaveni..
vko(#85260)
serte na to, je to jedno :D všechny tv umí všechno
čest borci, chci TV - seru na antény, dám to na wifi a pojedu předplacený kuki, nebo tak něco, máte nějaký tip, chci tam aplikace, aby to fungovalo kurva
vko(#85258)
pssst. Ale pivo uz zdrazil 2x od Noveho roku z 24 Kč, na 25 Kč a teď 26 Kč :)
25 Kč je Zelená, nebo Hořká - velký panák.
Ale když to bylo foceno, narvana hospoda, uz se to trosku zlepsilo. Jak bude teplo, tak zacnou chodit i rodice s detmi a dalsi "zahradkari".
Jsme se o tom bavili, kdyz to bude slabe pres tyden, tak necha jen PA,SO, NE. Ted otviral jeste CT, ale jak bude teplo,tak zkusi zas cely tyden krome pondeli.
Vyhoda je, ze chodi do prace, prijem ma a hospodu maji ve vlastnim, tak to takto jde...
↓ komentář k obrázku 1649447241_IMG_20220408_WA0002.jpeg v galerii uploads
tyhle ceny, to je minulý století
↓ komentář k obrázku 1649447241_IMG_20220408_WA0002.jpeg v galerii uploads
Take krasne plotek..tchan slavi 67....
zmrd(#85255) katastr! mam vse odtud, dik
troubito(#85254) ok, tak neco tam (/home/jk/mp3) mas
zmrd(#85253)
nejlepsi je teda imho ten modul 47, ale dobry kusy se najdou i na tech ostatnich albech, ale uz to neni tak konzistentni
bude to nekde v /home/jk? taborskou lihen uz mam stazenou
troubito(#85252) jo na slsk toho taky bylo dost;)
zmrd(#85251) tady je more more [losbanditos666.bandcamp.com]
troubito(#85249) diky, na kolo to bude dobry
todle si sem schovám, myšák z vojny, jak teď všichni přesně poznají, že ti oháklí s ajfouny jsou ukacka ...
Jo a nakonec bych chtěl říct, že jsem netušil a jsem z toho úplně v šoku, jak se během pár dní všichni zlepšili v cizích jazycích. Úplně neskutečný...
Já to před lety dokonce studoval (včetně zápočtu ze Staroslověnštiny a Srovnávací lingvistiky slovanských jazyků), ale stejně mi furt dělá problém hned rozlišit - když jen tak u kasy nebo v zoo zaslechnu nějaký hovor, jestli je to Rus, Bělorus, Makedonec, Moldavan nebo Ukrajinec... Jste fakt dobří!
[www.youtube.com]
Los Banditos - Personal jesus
kdo nezna Los Banditos, tak si muze pustit jejich paradni album Modul 47
[www.youtube.com]
na bubny tam hraje cech
troubito(#85228) bráško, to mám sjetý už dvakrát, jsem to posílal i tady ne :D:D nikdo nic, bez reakce, mě se to libí jak prase
troubito(#85243) asi největší přesah ma navsteva ucitele 😂Ale podobný motiv byl v Horem padem...
troubito(#85245) dik, cely album je mistama do zblbnuti ale uplna nuda to neni
[www.youtube.com] Société Étrange - Nute
troubito(#85243) hele ja jsem zacal, jak mu predala dceru a pak jsem se uz k tomu nedostal. Ale chystám se,dik za pripomenuti
troubito(#85228) trochu se divim, ze tohle nema ohlas, to jste to nikdo nedali? nebo je to picovina? me se to libi mocli a cekal jsem, ze to bude hit, hehe
Borci máte někdo zprávy od kladenaka? Teď někdy se mu to mělo narodit ne?
lojzek(#85237) to je skvely!
lojzek(#85237)
pica ti sou namrdani jak vix :D
troubito(#85234) na tohle cucim a furt nechapu. To je naka reality show z prostredi homlesaku, nebo co [www.youtube.com]
lojzek(#85230) na TP link se vyser, jdi minimalne do Ubiquity
lojzek(#85233) tipuju, ze to video je tady tak po treti, mozna i vic :) nicmene skvely
[www.youtube.com] Svatba Jiřího Káry :) takej typon, obraz nic moc...
lojzek(#85231) mestska válka bude vzdy o kryti v domech... A jejich niceni [mobile.twitter.com]
↓ komentář k obrázku 1647978672_IMG_20220322_205052.jpg v galerii uploads
Seznam zacal čistit diskusi.. no covid jim tak nesmrdel.
Samozrejme neprávem. Nechapal jsem, proc narvou raketu a zničí obchodak. Kdyz tam meli kryti UKca, tak putlerovci meli duvod...
zmdre tys resil drazsi masinu. Ja o vikendu natahl kably bez koncovek zatim. Ted to vede z kominu do obyvaku v prizemi.
Nove to pujde z kominu do noveho detskeho pokoje na protejsi strany domu. Tak tam vrznu nove AP a do nej minimalne PC a kabel co povede pres pudu zpet do obyvaku k původnímu AP. Takze aspon at to ma 3 LANy. Koukam na neco s 5GHz a stacily by
idealne se 4 mi
[access-pointy.heureka.cz]
nebo nevim jak moc rozdilu je
[access-pointy.heureka.cz]
↓ komentář k obrázku 1647863510_29EE49BC_82AE_4221_B708_08E465592B10.jpeg v galerii uploads
[twitter.com]
LoL
tohle si dejte, mikroserial Hneda rodina - [www.ceskatelevize.cz]
↓ komentář k obrázku 1647498603_somrak_netik.jpg v galerii uploads
Hehe, tak to musi bavit obetovat 30 Kč, aby dezikovi to sebralo 100 Kč :)
pod timhle tagem se obcas najde dobra muzika [www.last.fm]
zmrd(#85224)
hoši tohle už jsou bohnice nebo co
troubito(#74768)
sem to sem chtel hodit a vono uz to tu je.
narazil jsem na to v tomhle podcastu
[www.20k.org]
moLEk(#85222) jo hlavne bude draho pro ty srace co voli Zemana, Okamouru a spol. My nejak ty 3,4 litry mesicne navíc utáhneme, ale 1/3 národa má exekuce, zije od výplaty k vyplate, ti budou becet
zmrd(#85220)
nevím jak moc dobrej je google translator, proc trebas se pustilo do tohodle...
[www.lupa.cz]
Se zmrdem jsme testovali. Mozna lepsi vyuziti nekde v prijmacim centru pro komunikaci. Ale zas predstava, ze si tam obsluha uklada kazdeho prijmaneho.... Takze spis kdyz nekdo ubytuje nejakou skupinu..
Zajimava messaging aplikace s automatickym prekladem Native Chats / Messaging for everyone
Zdarma a pořád se vylepšují. Tady je iOS verze:
[apps.apple.com]
a tady verze pro Android
[play.google.com]
via @jura_ibl
Demo jak to funguje:
[www.youtube.com]
troubito(#85218) može byť
↓ komentář k obrázku 1646836639_beer_talk_2_6449425502706500.gif v galerii uploads
a k tomu toxic v nej predelavce [www.youtube.com] The Surfrajettes - Britney Spears Toxic Surf Cover
↓ komentář k obrázku 1646836639_beer_talk_2_6449425502706500.gif v galerii uploads
doporucuju na ten obrazek kliknout, bo je to hejbaci gif
lojzek(#85215) je to prehledny a funkuje to, takze proc cokoli menit, hehe [web.archive.org] [web.archive.org] [web.archive.org] nedari se mi vyhrabat [hartunkov.misto.cz]
to je aspon web, rekl bych, ze 15 let do toho nikdo nehrábl a funguje a vypadá furt stejne :) [www.beerborec.cz]
troubito(#85213)
hehe, toz abych zacal instac pouzivat, kdyz jsou jen tam..
toto nej
"V některém ze starších rozhovorů jsem se dočetla, že v Brně ví poměrně dost lidí, kdo ten obsah tvoří.
Žádné tajemství to není, akorát to prostě nemáme na zvonku. Existuje úzká skupina asi dvou set lidí, ve které se to obecně ví. Třeba moje matka na to přišla sama. Říká: "Já jsem četla nějaké strašně sprosté, odporné věci na Facebooku a mám hrůzu, že to píšeš ty." A měla pravdu."
[magazin.aktualne.cz] KKRD Boys: Brno je literárně dál než Praha. Cestování metrem je symbolem neúspěchu
troubito(#85209) jsem se začal klackovat jak poprvý na piku
Hm..
[www.youtube.com]
Cane & Able - Don't Knock My Love
tohle je vyborny
[onyon.bandcamp.com] Onyon - onyon - cats body
lojzek(#85201)
dobře se z toho vystupuje a připadáš si jak někdo kdo je výš než ostatní (na dědine dvojnásob) - to je tak celej klad těhle aut. Ale to bys stejně nechtěl slyšet předtím než si to koupil. Dálnice na piču, spotřeba na piču, jízdní vlastnosti na piču, v horách s tím nic nevyjedeš a na město je to velká kraksna.
Zrovna včera se s tím borec v CCM nedokázal vytočit na tom patrovým parkovišti, sem si na tebe hned vzpomněl. kokot roku co normálně couval v každý zatáčce :)
↓ komentář k obrázku 1646399084_deutr93_f86edba9_cef0_4aaa_becd_417e5b2e8d0a.jpg v galerii uploads
m4(#85206) dyt sem to povidal, uz je tady :)
↓ komentář k obrázku 1646399084_deutr93_f86edba9_cef0_4aaa_becd_417e5b2e8d0a.jpg v galerii uploads
troubito(#85205) ne, toto je Ripleyova v kalhotkach
↓ komentář k obrázku 1646336711_IMG_20220303_161734.jpg v galerii uploads
m4(#85204) to by znamenalo Ripleyovou v kalhotkach
lojzek(#85201) ser nato... Jak stim jezdí ženská tak takových šrámů bude přibývat... Max bacha ať to nezačne chytat skořicu
lojzek(#85201) apaticky = ze mne to moc netanktuje. Lakyrnik rikal,ze ten zlom nevyrovna. At to vylestim. Davat 5000 Kč spoluucast havirajka asi nebudeme...
↓ komentář k obrázku 1646336711_IMG_20220303_161734.jpg v galerii uploads
Ja mam k tomu vozu asi apaticky vztah, kdyz ma 2 mesice a zena zajede do garaze s otevrenymi dveri, kterej potomek nechal otevrene.... Asi to jen prelestime...
Vy mestaci asi take drobnosti neresite coz?
Vcera jsem tim ujel 600 km na lyzovacku do Rakouska, no jistejsi je na okrskach, na dalnici je to take skotacive a 6tka moc netahne. Skoro si říkám,zda Chorvatsko nedat Fluencii...
jinak pro borce ze vcerejsi hospody, posilam toho generala z ruske armady :) [www.youtube.com]
↓ komentář k obrázku 1645980578_IMG_20220227_115154.jpg v galerii uploads
Dneska aj sport probehl. Na chate 600 mnm snih neni. Ale na hrebenu aje.sice sisky z větru, dali jsme s holkama 6km. Druhy oddil výkonnější 16 km
↓ komentář k obrázku 1645835292_IMG_20220226_010820.jpg v galerii uploads
Tady už to konečně vypadá jako pyjatyka
Chteji jet lyžovat...
hlavně aby jsme bojovali my.
Muj tip:
- UKacka nebudou bojovat
- Putin to obsadi Kyjev, dosadi loutku
- ceny ropy na maximech - spokojene Putin, Biden, rucnikari.
- Zapad jen bubu keci a jen "sankce", ktere neublizi nasim firmam, tj. skoro nic.
lojzek(#85190) dik, zes na to reagoval, to je moc zajimava aplikace,d ocela zajimavy je sledovat mezistatni obchody
zmrd(#85189)
dobry, a pak chtej zelenou... Polsko jsem nevedel, ze nemaji jadro.
Rakusaci vic z vody, nez my z jadra skoro, to se jim to keca...
Zajimave Italie - plynovky, to se jim prodrazi...
tohle je docela zajimava mapa electricityMap [app.electricitymap.org]
vonavka.... [www.garaz.cz]
[www.youtube.com] CHAI ACTION (with ZAZEN BOYS) , ciwe japoncici
[www.irozhlas.cz] Martin Tomášek - Marw jede
Shoky & Morthy: Poslední velká akce (2021), 59%
[www.csfd.cz]
tohle je dobry
no ba, Klusák taky dobrej, všechno dobrý
troubito(#85179) kompletka insta sjeto, těch prvních 5 dílů mému srdci blíž,
OPRÁSKI @historje
Doposut nejlebčí slovenckí víkon na hráh f podáňí Malcera Meričáka si zaslouší i sprcováňí do klasickího videjum.
[www.youtube.com]
Chlapi kkrd jsou maznuti? Nebo na jine adrese?
vcera jsem v aute serfoval po radiich a narazil jsem na Vltavu, kterou bezne neposloucham a bylo to skvely, porad Sedme nebe
[vltava.rozhlas.cz]
Sedmé nebe s Otou Klempířem
[www.youtube.com]
Ougenweide Der Fuchs
Nezapomente si na CT dat RapStory. Parada
vko(#85177) na yt jsou stary sety, ktery jsem kdysi slozite tahal ze soulseeku, taky jsou tam ty jejich stary mixtapes
troubito(#85176) jo asi je to tím, že jsem hladovej, ono se toho přežereš, našel jsem nějaký playlisty na sporify
zmrd(#85153) ty bráško, doufám, že si uvědomuješ, že jsi mi otevřel nový vesmír, který se jmenuje remixy BOC, tenhle je teda hodně vypečený, ale existují hodně zajímavý Dayvan Cowboy (btw vždy jsem četl jako Davyan cowboy)
troubito(#85169) to byla inkluze Davida, ale nevyšlo to
↓ komentář k obrázku 1643732883_A2994874_446F_421A_8B42_96DB3A76D366.jpeg v galerii uploads
Z diskuse na idnes 😊
Nejen, že se jednou bude prodávat sperma neočkovaných za milióny, holky budou chodit jen s vakcínově čistými chlápky, ale nejvíc se těším na dobu, až budou antivaxeři chodit po školách a besedovat se žáky o době jejich partizánského protiočkovacího odboje. Ulice se budou pojmenovávat po Landech, Šmuclerech a den zrušení pandemického zákona se stane státním svátkem. Jen mám trochu strach o Kubka, Flégra a jeho kočku ...
Trumbe nebudes se zbavovat Fobie? Bratr skemra tu moji, ale tu ma tchan na fusky, asi ji neprepusti. V srpnu konci stk a bomba na bratrove felicite, potrebuje delnika 20km po okrsce do práce
I ostatní estli nemate neco lidoveho k prodeji do půl roku
K tehle kapele
[www.novinky.cz]
jsem mel dotaz zda kdyz je vsude tolik odborniku na zdraví,tak ten infarkt jestli by stejne dostal doma na gauci, ci na schodech, bezkach ci v tom mel větší vliv stres na te akci...
A pak jsem hodnotil muziku one kapely,ze je to take moc nemecky Rammstein styl...
Tak on hodil tydle kapelu a jeste Emperor, Arcturus, Storm, LImbonic Art, Funeral Mist, Rotting Christ, Septic Flesh, Mayhem, Isengard, Dissection, WInterland, Válí, Wardruna, Skuggsja, Huggsja, Enslaved, Nokturnal Mortum, Arkona, Kroda, Negura Bunget, Falkenbach, Menhir, Finsterforst, Himingbjorg, Burzum, Borknagar, Ulver, In The Woods, Troll, Bathory, Aeternus, Orphaned Land, Mellechesh, Dark Tranqulity, Mystik, Muvitium, Gnipahallan, Trolldom ale to by mozna Lupacik mohl mit naposlouchano
[www.youtube.com] jo, mam rad Leenalchi :)
mi ted nakej typek v diskusi na novinkach doporucil toto
[www.youtube.com]
troubito(#85143) koupil jsem matce mobil a HBO GO je bonus, tak to dám legálně
zmrd(#85153) tak kámo tohle je absolutní luxus
troubito(#85162) fanoušci vyprovokovaní exhibicí souboru, už nechtěli přijmout žádnou jinou muziku
zmrd(#85149) nikdy toho nenecham
Endoproteza(#85160)
jedině Onanující Jozue nad plným lavorem odřezků z penisů, kde v pozadí řádí tajfun na pohřebišti vyjebaných hlav mi nahání pořádnou hrůzu :D chichi
troubito(#85162)
:o) je to tak. Jako na tom nechat se překvapit je rozhodně také nějaké plus. Avšak já třeba neposlouchám tak často, nebo tak dlouho, takže většinou vím, co zhruba si chci pustit a jdu bezmyšlenkovitě po tom. Když ale třeba makám doma na zahradě a poslouchám hudbu tak to mám podobně jak ty, to jedu experimentální playlisty, nebo uplně random selekci a baví mě to. U mě je to tak, že nejvíc ale poslouchám v práci a když hodně musím přemejšlet, tak např. česky zpívající písničky nemůžu poslouchat, ruší mě to myšlenky, nebo se u toho neumím soustředit. Když jsou po englicky je to lepší, ikdyž jim rozumím, neruší to tolik. Občas však to sklouzne i k tomu, že jedu instrumentální věci, nebo filharmonie :o) jo jo, tisíc lidí, tisíc chutí :D
moLEk(#85159) hehe, jj, ok, kazdemu vyhovuje neco jineho, ja jsem v poslechu rad prekvapenej a kdyz nekdo nekam zamicha dobre Michala Davida, tak jsem klidne spokojenej parchant i kdyz bych na tu picu asi taky piskal jak tenkrat v Plzni, kdyz vystupoval s Die Toten Hosen :) [www.youtube.com]
zmrd(#85153) tak jsem si to konecne pustil a pak jsem si pustil original a uz koncim, doporucuju udelat to samy :)
moLEk(#85159) je lepší píseň o konci světa nebo o pomazánce z dětských varlat?
troubito(#85157)
já občas ten dislike button použiju, když příjde opravdu něco uplně mimo. Většinou to jedu tak, že mám jeden univerzální playlist, všehochuť různých žánrů a kapel co se mi líbí. Na základě toho nechám pustit "radio" a ono to hledá vesměs podobné věci, ale tím, že tam v původním playlistu je poměrně široké spektrum hudby (u mě např. hodně punk, ska punk, reggae, ale i klasiky rockový, občas nějaká elektronika, nebo alternativní umělec) tak to občas najde i docela zajímavé věci, které jsem neznal a líbí se mi. Hodně věcí z Francie se objevil i ze zemí skandinávie. Sice tomu nerozumím, ale písnička se mi líbí. Doufám, že se tam nezpívá o konci světa nebo tak :D
↓ komentář k obrázku 1643732883_A2994874_446F_421A_8B42_96DB3A76D366.jpeg v galerii uploads
Muhehe, vyborny
↓ komentář k obrázku 1643732883_A2994874_446F_421A_8B42_96DB3A76D366.jpeg v galerii uploads
by mne zajimalo, kolik typku to ted zacne rvat do mrazaku, jen tak pro sichr. Bitcoinu se taky neverilo :)
↓ komentář k obrázku 1643732883_A2994874_446F_421A_8B42_96DB3A76D366.jpeg v galerii uploads
autor: Petr Zewlakk Vrabec via
[www.facebook.com]
Mira Calix with Oliver Coates - In A Beautiful Place Out In The Country (Boards Of Canada cover) [www.youtube.com]
lojzek(#85150) důležitý je aby si dokázal nakoupit té akcye a kriptoměny voe ;)
lojzek(#85150) nj, ČJ, jak ja - naměřily, sedely. to nečtu po sobě....
lojzek(#85127)
od decka to nebylo, jsme se ve ctvrtek na to vyprdli, co jsme mu delali 3ti test negativni, tak sel dnes do skoly, naky sople v sobotu byly. Toz jak kokot jsem jel pro nej, volali jsme obvodacce, vystavila zadanku elektronicky, frceli do KM, tak 40 minut cekali ve fronte. Jak jsem odchazeli byla jeste delsi. Cislo na zadanku z hygieny doslo az v pul jedenacte, tak jeste tak. Smrad bude tyden doma.
Toz nekdo v pubu, jeste kamosky co sedeli s K se namerili. Chlapi nekteri priznali,ze je skrabalo v krku, ale testy neresili, tak kdovi kolik jich to melo, nemelo. Skolka, skola u nas zavrena.
V Marove skole museli dodat zidlicky do cekarny, chumel rodicu pred ni, kdyz jsem tam prijel. Toz zase odhlasit obedy.
A dite spokojene, ze ma ted opravdovou flakacku, kdyz predtim jsme byli doma, tak tolik u kompu smrdet nemohl :)
Na vizo 4 dvojky. Nevim chlapi, on se vubec neuci, bud ta skola sla do riti s tim jak jim tam naikluzovali blbce, nebo mu staci z poslechu si pamatovat. 2jky klasika tezke predmety matika, CJ, fyzika, prirodopis.
kdyby vam volalo tohle cislo tak bacha [www.muzutozvednout.cz]
lojzek(#85145)
troubito(#85146)
troubito(#85147)
já platím Spotifi, za těch cca 6 let mi to docela rozšířio obzory, ne vše doporučované je OK, ale má tu fci, kdy to co ti to vybralo dislikeneš a příště Ti to podobné věci nenabídne, funguje to i opačně, pokud se Ti něco líbí. Poslouchám tam hodně i Podcasty, třeba podcast o divokých 90tkách (české podsvětí)
[open.spotify.com]
co jsem poslouchal se mi hodně líbil, má to několik částí a spolupracoval na tom Seznam s Klímou, kterej do toho vnesl super drive svým vyprávěním, s většinou těch gangsterů něco točil, měl s nimi vztah, bylo to poutavý jak cyp.
Jinak neplatím nic, když se nepočítá subscription na World of warcraft. Platíme jen televizi, dokumentární balíček a balíček programu pro děti.
lojzek(#85145)
ja tem algoritmizovanejm vyberum neverim, jeste nikdy jsem z toho nebyl spokojenej
zato clovek v radiu, kterej ma naposlouchano a neco o tom vi dokaze tim playlistem vytvorit neco uplne novyho, to mam rad jak Panda cisty zachody
lojzek(#85145) nic neplatim, posloucham radio ze streamu (wfmu, wave, fm4, bbc radio 1,... aplikace RadioDroid je vyborna), i v aute a kdyz me neco zaujme, tak si to hledam
Kolik z těch služeb si platíte? Ytube, Spotify, Netflix atp? Ja jen webshare a z toho stream do tv, kodi...
U toho spotifi, ja nemam moc dat, tak to nemam ozkousene, zda to objevuje zajimavou poslouchatelnou hudbu.
Bo kdyz mam obcas naladu, tak jdu na musicserver a hledal dle recenzí, ale ze bych neco stahl do mobilu ci na flash do auta...
[www.youtube.com]
Strawberry Hospital - Data.viscera
tohle je neco pro me, parada
[www.csfd.cz]
Bez vědomí
todle je dobry borci, davaji to na ulozto
lojzek(#85141) nam se libilo, polaci umí
[www.csfd.cz]
Ja to vcera zapnul, jsem v apce nevidel počet hodnocení..za mne tak 3 hvezdy max..
troubito(#85139) a to se nikomu nechce (již desetiletí)
moLEk(#85137) dle diskuzi s lidma, co to maji doma (Powerline), tak je to jen o kousek lepsi nez wifina (mozna taky zalezi na stari a materialu rozvodu), takze bych tahal starej dobrej 10gbit eternet, pokud mozno
moLEk(#85137) dik milku, nevím zda by to fakcilo. Stari maji vlastni jistice, my nove ficka, zda v tom rozvadeci by to prolezlo... pucim kleste, kabelaz a nejak to poresim
lojzek(#85127)
co se kabelů týče, tak já to mám do pracovny zavedený přes PowerLine a funguje to skvěle. Bez vrtání a jiných nešvarů. Používám TP link, něco jako toto
[www.tp-link.com]
Když to změřím tak žádnej ztracenej packet, ping stejnej jak na routeru. Když pařím víc jak 20ms odezvu nikde nemám, na COD a CS kolem 12 ms. Zkus se podívat, třeba by to také stačilo a nemusíš nic bourat, vrtat atp.
u makra dělali i z nosu děckám. ale teď poslední dobou jen z krku. zřejmě dle mutace - vím hovno. já do takovejch sraček nelezu... jedno centrum na černáku je totiž i u sconto nábytek. tam jsem taky byl jednou se synem.
mám to vlastně už jako takovej koníček. když se nudím, jedem na testy.
m4(#85133)
moLEk(#85134)
[gen.labservice.cz]
m4(#85133) byl jsem tam ve čtvrtek minulý týden, u benzinky Makro a vytěr z krku :D chodím jen do odběrových míst MCE, protože tam dělají ten odběr pouze a jen z krku :o) jak v Čestlicích tak na Černém mostě :D
m4(#85120)
možný je všechno, nicméně mě na čerňáku dělali výtěr z krku :)
jeff(#85116)
nemovitost na dobrým místě, splácet rozumnou hypotéku je IMHO nejlepší způsob investice pro běžnýho člověka jako jsme my. Teda pokud už z vás nejsou díky kryptu boháči :) Výše uvedené je bez spekulací, obrovských výkyvů a se stabilním a jistým růstem, pokud tvoje investice nevede do záplavových oblastí, nebo někam do Cháno_va :D
zmrd(#85125)
mám archer c6, co se rychlostí týká ti neřeknu. koupil jsem to jen kvůli tomu že na tom budu přidělovat pěkně děckám serfovací čas..... po 14 dnech jsem to vzdal. A stejně jsem jim pak pořídil data, tudíž k hovnu :D Ale šlape jinak skvěle, na doporučení kolegy.
akutálně koukám na 2,4GHz připojení 4 klienti, na 5GHz 5 klientů a NASka káblem..
ty voe to je spotřeba. Musím spíš volat tmobile, nějak to ta linka nedává. kór když zase všichni smrděj doma.
zmrd(#85129)
jo takhle, ty mas 100Mbit symetricky? mhmm, parada
ja jsem verejnou ipnu poridil, ale byl to proste benefit k mymu pripojeni
voe, esli ses spokojenej parchant, tak nic neres :)
troubito(#85126) v prumeru za posledni 3 roky co si obcas delam testy na ookla speed test je to nekde mezi 75 a 95 Mbps down i upload ono vlastne rychlejsi net k zivotu nepotrebuju ale kdyz uz mi to "zadarmo" (250 Kc/mesicne) nabizej tak si rikam jestli to nepodporit. skoda ze verejna IP4 je za dalsich 99 Kc pac s tim uz by se mozna dalo i neco delat?
lojzek(#85127)
jo este priznak, jakoby nabeh na velmi mirnou rymecku.
po ockovani 3tim mi bylo hur
lojzek(#85122)
zmrd(#85124)
toz to rozepisu:
- rano test prvne plivaci, co ktery vsichni hani na heurece, ze PCR pozitivni neukaze, smejd. Mi obcas ukazal carku, kdyz jsem nabral moc chrchla. A to jsem si myslel i rano, tak jsem delal nosni dle netu kvalitni a nic.
- pak volal deda, ze ma teplotu, at mu vezmu test dve carky.
- hledal jsem desinfekci na odlepeni lepidla (opravuji mobil, samozrejme to nejde tak hladce jako na ytube a urval jsem kabl vibratoru, oprava pozastavena) a nasel plivak, toz normalne bez chrchlu jsem to tam poslal a lajny jak cort.
- do toho sms od tridni, ze maji ve tride 2, ze pokud se potvrdi, budou mit karosku decka.
- pisem to Kati, ta vecer si brala naky tandumverde :), toz si dal antigen a ma ho tam
Tak bud to mame od ditka, ktere tim uz o vikendu proslo a dnes ho to uz nezachytilo, nebo jsme byli ja, K a deda na pivaku v patek :) bylo plno
zmrd(#85125)
my chceme stehovat Maru do oddeleneho pokoja, kde bude moc drocit Mareny za 2 roky vklidesu a nemit pruchozi pokojik. Ale je to gamer, nechci ho pres wifi pripojovat. Ale hlavni kabel nam vede do obyvaku a z nej to je nejdal. Asi hlavni kabel k nemu kde bude zrdoj i ap a stavajici kabel k nam prodlouzit k nemu do pokoje, budou tam dva ze stropu, ale co uz
zmrd(#85125) opravdu maxnes ten router z tvyho pripojeni? To bych proveril jako prvni. Kolik teda realne pusti? A je tech tvej 100mbit opravdu tolik? Podle toho bych si udelal predstavu o 300.
hosi jakej novej wifi router si mam domu poridit? pripojeni mam 100 Mbit/s po kabelu stazenem z pudy do bytu. prakticky bych mel mit moznost za stejne penize dostat 300 Mbit/s ale predpokladam ze by to to znamenalo vymenit router za nejaky co ma 1 GB porty. aktualne mam tenhle Asus RT-AC51U
[www.asus.com]
co poridit noveho tak do 2k ?
koukam treba zase na Asus RT-AX53U
[www.asus.com]
nebo mozna TP-link Archer C7
[www.tp-link.com]
co mam poridit a nebo to je cely uplna kravina a rychlejsi net vlastne stejne nepotrebuju?
lojzek(#85122) "gratuluju", ja mel pocit ze jsem to chytil minuly tyden ale podle AG testu pry ne. v praci dnes opet par lidi pozitivnich (z cca 100 lidi zatim pokazde 2-3 kusy) no uvidime jak to bude dal, zatim jsem si tim snad neprosel
troubito(#85121) voe ja nemam kdy sledovat nejnovejsi trendy :-)
Toz ve stredu na 3ti davce a omikronu je to u prdele ☺️
zmrd(#85114) wtf? tohle mas mit davno doma a vsechno naposlouchany, dyt to poslouchame od prelomu tisicileti
SPAM [RAW]
SPAM [RAW]
SPAM [RAW]
lojzek(#85111) šak dluhopisy, co bys chtěl. vyber to, založ si účet u brokera a nakup si pár akcií. ti to vynese víc než jakýkoliv fond. A pokud chceš opravdu investovat, tak tam nakupuj pravidelně každej měsíc za pár tisíc ať to má nějakej efekt. místo těch tvejch podíláků nebo etoro asociálů.
troubito(#85112) tohodle se nepřežeru
troubito(#85112) dal bych ti palec nahoru, uz to hledam na slsk
moLEk(#85108) vidíš je čas se odbejčit, počkat až to padne na dno a přikoupit, sak my tě jednou zlomime 😉vidíš už si čteš články, za chvíli se začneš edukovat a pak... Konečně... K O U P Í Š 🥳
[www.youtube.com]
Mulsimgauze - Imal Akel trochu opakovani
tohle je ovsem excelentni kousek
lojzek(#85110) [www.generali-investments.cz] sracka proste
moLEk(#85108)
toz po roce jsem na 0, ale byl jsem i na na plus 1000 a minus 500 :)
jsem vycinkanej na BÚ, tak na to prdím.
Spis mne nasralo, ze jeden kokotskej investicni produkt, ktery mi doporucil znamej poradce, se 4 roky hrabal nahoru, ze 100 000 tam byl ze minus 2500 Kč pro poradce, pak to kleslo na 95. No ted je tam zase pod 100, tak cekat pul roku a vyberu to a dam na nejaky vykonnejsi... Idealni by bylo ted. Jak se otrepou lidi z covidu a sracek inflacnich, tak bude rust
moLEk(#85108) pokud mas emisni povolenky, tak BTC muzes nakupovat :)
blíží se vám doba nákupu mladíci :D chichi
[www.idnes.cz]
Nebo, že by investoři začínali být rozumnější a vraceli se k něčemu co existuje? :D
lojzek(#85106)
u nás v práci jede Omicron, min tejden 4 lidi. Je nás 70, ale hodně se to střídá, část je vždy doma na HO. Jedna kolegyně seděla o pár stolu ode mě. Musel jsem na test, zrovna včera, naštěstí good. Jezdím do Čestlic, tam to dělají výtěrem z krku, takže uplně pohoda. Když jsem to měl v říjnu tak i náš mladej dal odběr uplně na pohodu, paní řekla udělej ÁÁÁÁÁ otevřel pusu, vyplázl na ni jazyk a bylo hotovo...
Jsem zvědav, jestli konečně bude nějaká kolektivní imunita, nebo je to jen záchvěv...
Mno, 8. ledna jsme meli hasicskou schuzu, 70 lidi jedlo, chlastalo, decka delaly bordel na sale sokolky. Krasna akce po take dobe. Vsechny vekove kategorie, hoste z okolnich sboru.
Si rikam, tu byt nakazeny, mame pruser. Ale vcera mi kamos rika, ze tam byl, druhy den jednomu 16letemu klukovi nebylo dobre, sel na testy. A mel ho tam, po mesici znovu. Takze teoreticky omikron?
A vysledek na vesnici - 5 namerenych, nevim jestli z jeho rodiny, ci nekdo ze clenu.
Toz nevim, zda uz jsme vsichni tak odolni, nebo ten kluk nebyl ten spravny rozsevac, nebo soucet vice kombinaci.
Ve stredu jsem byl 3jce, jsem se na to melvyprdnout, blby parkovani (uz neni vyhrazene) a byl jsem vcera jak dyby na mne neco lezlo. Tak snad aspon tadle etuda skonci bez me nakazy a bez jedine navstevy testovaciho strediska (fakt se mi nikdo nestaral v rypaku oficalne, jen samotesty)
troubito(#85100) ty voe, není lepší bejt doma
zmrd(#85101) co ja vim? nevim
Endoproteza (#85102) jo takhle :D tak to potom ja, zbavit se dluhů ve prospěch ničení planety, to je vám podobné :P chichi Jako i kdyby to byla pravda, stejně vám to budu přát, jen ať se mají kámoši a jejich rodiny dobře. Až budem doma dřít bídu a žrát hlínu, protože je fotr zabejčenej a nejde s dobou, tak alespon vím kam jít prosit o trochu zbytků pro děcka :o)
moLEk(#85099) díky bitcoinu už tady nikdo hypo nemá 😉
troubito(#85100) to je tak rok az 2 roky stara zalezitost ne?
[koza.unas.cz]
Půjčovna trekingových koz
Nasel jsem to na bazosi :)
[www.e15.cz]
Banky zvyšují sazby. Nová hypotéka bude až s šestiprocentním úrokem, odhadují analytici
Tak co borci, stihli jste všichni refinancovat včas? je to cca rok co jsem si v této věci volal s Endoprotézou. Již před rokem byl nejvyšší čas.
lojzek(#85096)
krásné počásko neasi ;) užívejte
holt civilizační choroby, méně zdravý životní styl, jedovatější jídla, děláme si to sami... bohužel
P.S. beztak za to může bitkoin :D :D :D :D nebo komunisti
troubito(#85095) muheheh tak to mě nenapadlo, jako že to bude hoňba za něčím sem si myslel, ale že je to nyní již běžně užívaný výraz sem nevěděl :) Avšak nyní aspoň vím, že se nikam neženu, prachy jsou potřeba, ale nejsou všechno... Makám jak se ode mě čeká, plním plán, sem rád pochválenej, rád dostávám za to odměny, nikdy však na úkor rodiny nebo času s nimi stráveného... Takže na krysí závod snad seru, doufám. Nikomu nezávidím, všem přeju, stačí mi co mám, spokojený jsem já :D víc mi netřeba, vždyť na jaře si zasadíš zelený list, a v létě zaleješ zelený list :)
↓ komentář k obrázku 1642521942_IMG_20220118_113200.jpg v galerii uploads
Dneska se ta dovca lyze vyplatila..vcera bourka snehova a dnes vymeteno. Ale je tam lyzak kurzu moc, se sjedou 4 skupiny k lanovce a hned se to ucpe..pak jdou na obed a uplne prazdno...
Kamiq jsem aspon osahal, no asi jo, zatahm tam je, ale chce se to naucit radit. Ci se jen kochat na spotrebu.
Dnes na FB bratranek,ze cosik at mu držíme pesti atp., toz si rikam tvl,ze nic nevim. Toz od jeho brachy,ze ma bordel v mozku. No kurva svet, predlono teticka z druhé strany na raka v 65, druha nejstarsi tetka Alzheimer, v nakym ustave uz, toz to jako by byla po smrti. Na jare Covid slupl sefa... Proste vymrdy, ktere nejdou zastavit, umiraj ti mili lide. A proto nechapu ty curaky,co svym rodičům doporuci neockovat a pak cumi na rakev a hledaji na koho hodit vini...
moLEk(#85094)
ted jsi me prevapil asi nejvic:
[www.youtube.com]
imho nikdo nerozporuje, ze cela premisa bitcoinu (teda to, ze k vytezeni dalsiho je potreba mnohem vic energie, nez k tomu predchozimu) je na picu, to snad uz dneska chape kazdej s pulkou mozku
Lojzek(#85074)
však sem i psal, že srnky jsou neasi, ale viděl si někdy u vás v poslední době běžet muflony třeba? :D
m4(#85078)
nevím co je krysí závod :D ale nemovitost už mladej vyfasoval, a babička s prababičkou co chtěla přispívat na spoření platí hypotéku... IMHO nejlepší způsob spoření dneška. Jinak já se nekasám, že něčemu rozumím, jen vím, že to je virtuální, neexistuje, je kolem toho humbuk a žere to víc a víc energie, to mi stačí ;) Jinak já Tě nechtěl nějak osočit z propagandy ;) to že pomožeš kámošům svýma znalostma Tě jen šlechtí neasi ;)
vko(#85080)
není to uplně tak, že dobrý časy jsou již pryč, spíš to vnímám tak, pokusit se udělat maximum pro to, aby moje děcka okusili co nejvíc z toho čím sem si jako malej prošel já, protože na to mám úžasný vzpomínky, který mě zahřejou u srdce i dnes ;) to byl jeden z důvodů proč jsem chtěl barák, bydlet na vesnici a co nejblíž do lesa.
m4(#85091)
s tou vesnicí a hospodou to ne vždy je takový problém. Na vesnici má hodně lidí knajpu ve svým baráku, nebo na svým pozemku, odpadá placení nájmu, v hodně případech je výčepní majitel, odpadá placení výplaty když je zavřeno. Mluvím však o knajpě, ne o restaruraci s kuchařem, číšníkama atp. Prostě kalící knajpa, jako má třeba Alka v mé rodné hroudě. Lockdown, ok, státní podpora 1k CZK denně. Hmm cajk, víc než vydělám normálně. Pro těch 5 core štamgastů jsou dveře otevřené stále, jen se za nimi zamknou dveře na zahrádku, hospoda je zavřená, u stolu sedí kamarádi na návštěvě, pivo si čepují sami, povídáme si neasi ;) Tyto přežijou, teď o víkendu jsem s ní mluvil a i když je teď otevřeno, tak zřejmě dostane nějakou státní podporu i tak. Takže ne vše na dědinách zažívá kruté časy... Ve městě/maloměstě v nájmu a zaměstnanci = si skoro v piči...
m4(#85092) zacinam si myslet, ze by to mohlo vyjit, to je jak v kryptu, kdyz nikdo neveri, je cas pro viteze :):)
Endoproteza (#85090) vis co bude nejlepsi? az Pesan doveze z Olympiady medajlu :D
vko(#85084)
tak jasne, aspon vime jak na to sme, navalte ty svoje tezce nasyslene prachy, ja vam z nich udelam profit grande ever. ale opacne, slibuju.
vko(#85085)
stejnak neprijedes
Lojzek(#85086)
no on to odstartoval ten lockdown, lidi si zvykli nikam nechodit, setrit penize a kalit doma/vgarazi..kde je klid, jsou tam jen kamosi ne zadne jine pice, je to takove vic ok se staryma no a usetrim, jdu kousek, pak se presunu dom a je vymalovano. Nicmene zase to procisti ten nadbytek hospod, zustanou jen ty nejlepsi. Ceny jsou velmi zajimave a budou, nicmene asi bych nechtel byt v kuzi lidi, co si za svuj zivotni plan stanovili provozovani hospody na vesnici ci malomeste, tam je imho brzo konec
zmrd(#85081) dobrý kraso, ale co já vím co chci, tak mi řekni, kup si to a to, budu spoko koko
Lojzek(#85086) ty seš taky čurák
jeff(#85082)
to rika bratr ve felicite, ze mu skacou benga pod kola. Asi cekaji meksi ridice, na ktere neco najdou, nez stavet bavo za 3 miče s právníkem, či manažerem za volantem, kterej je proskoli...
zitra planujeme Karlov, bez decka, dneska se to ma vyfoukat, nasnezit zavcasu pred rolbovanim, toz cuju dobrou lyzovacku.
vko(#85080)
vcera jsme meli diskusi v pubu, kam jsem prisel uz namrdanej, bo bratr narozky...
No a borci strasne vzpominali, jak byvavaly narvany hospody. Aj ty co nemapatuji, nadrazka v Nezamy, nebo ze na busaku ve VY byla velka. To nepamatuji, korat bufet, kde jsem jako vojin lopak na stojaka pivko.
Ale myslenka hlavni - nebyl problem si dat pivo v hospodě, bo stálo 2,50 Kč. A chlapi za a po totáči, že lahváče se moc nepily. A kolik že stály? Stejně jako čepovaný - 2,50 Kč. Nebyl důvod se s tím tahat domu, kor když nebylo tolik aut, marketu atp.
Teď stojí lahvové 10 Kč a v hospodě cca 30 Kč a jak roste cena práce se to bude rozevírat...
[tn.nova.cz]
No snad se na to nevyprdne Mara, uz krouhl ut, st. Ted i nedele slaba, nas tam bylo tak 6...
BEČKA
m4(#85078) zase je dobrý, když tě někdo odhalí
zmrd(#85081) roger you mother fucker
červená fábie s rakví na střeše, pražskou SPZ sunoucí se v koloně z hor to je pro policajty jak rudej hadr na bejka. Samozřejmě v celý koloně čekali jen na mě. Naštěstí ty 2 plzně jsem měl v 11 a stavěli v 15. na oběd sem už chlemtal malinovku.Jinak v tý rakvy jsou držáky na provlečení 3 pásek, který ten náklad upevní - sem si nevšiml. Takže paráda. celá výbava se tam vešla..
vko(#85079)
nechces caj, mam kdyztak neco lepsiho co te hodi vic do pohody.
pokud na tom trvas tak bych kupoval tady
[www.tea.cz]
nebo tady
[www.darjeeling.cz]
akorat mam pocit ze ted neni nic moc uplne cerstveho
moLEK(#85069) můžeš se zařadit do fronty s názvem, za našich mladých let bylo všechno skvělý, teď je všechno na piču a mladí jsou kokoti, ty vole máš roky průpravu na onyonu a stejně ti nic nepomůže, ale čím si můžeš být jistej, mám tě rád
Zmrde, chci čaj, kde ho koupím, ať chutná, slyšel jsem, že je výbornej green dýl
moLEk(#85065)
jezis milku, ty si fakt mimo :) . nikomu nic neprodavam a necpu, at si kazdy resi veci podle sebe. Jen obcas dam hint, a je na kazdem jestli se chytne nebo ne.
moLEK(#85068)
mi to pripomina, antivaxery, vubec se v tom nevyznam, delam uklizecku, ale vim vic jak studovani doktori. Kazdy ma pravo na nazor, i kdyz je to sracka. Ochranuj prirodu, to je slechetne. Na nemovitost pro mladeho zapomen, dokud se nedostanes pryc z krysiho zavodu
Lojzek(#85075) sme na vikend v bubakove, moc lidi tu teda neni. azuro... ceny jako vsude na horach
[www.sports-tracker.com]
Zas ten pidi kopec, ale takhle po ranu lepší lyzovacka nez co se kdy podari za moc penez, v blbym.pocasi a davy lidi...
moLEK(#85069)
nevim,ale kdyz jedem se zenou a je nasnezino, tak to je jen srnky, srnky, srnky a ona jen hlasi vzdalene stada, ale dycky adroals na maximu, ale nastesti jen vegeti na poli. Ale tedkom krasny stado danku mezi Uničovem a Litovli v 3 odpoledne si to frklo predemnou pres cestu.
Co tedy neni, jsou zajici..hospodsk, podezrival mysi a jejich hubeni, ale spis 2 roky zpet nam pochcipali kralici, nemoc co komari prenasi. Tak beztak zhuntovali i ty usate sebevrahy...
dpc, tihle nejsou spatni [www.youtube.com] Savage Republic - Hippodrome
troubito(#85071) neasi :D
Molku, ty vole, tys byl dycky zelenej :))
moLEK(#85068)
moLEK(#85069)
je k tomu i pěkný pořekadlo :
Až bude vykácen poslední strom, otrávena poslední řeka, chycena poslední ryba, poznáte teprve, že peníze se nedají jist...
A kdyby stromy vysílaly signál wifi sázeli bychom je uplně všude bylo by jich všude dost, škoda, že ho nešíří a jen vytváří kyslík, který dýcháme...
Endoproteza (#85067)
moLEK(#85068)
podobný faktasmagorie jakoslavný Gryn Dyl...
byl jsem na konferenci ohledně toho a vymyslel to taky nějaký idiot, který vůbec nemá zkušenost z praxe. Nikdo neví kde se vezme lithium na baterky, nikdo neví jak je recyklovat/likvidovat. Hlavně, že všichni budeme mít elektrický auta, který nebude kde nabíjet, v zimě nevyjedou do kopce, skončí uhlí a Rusáci zastaví kohoutek a elektrika bude stát několikrát víc je tam tolik věcí nad kterýma se nepřemýšlelo, hlavně, že bude Gryn dyl. Já se považuju za člověka co má rád přírodu a vždy se ji snažil chránit, vyrostl v národním parku. Když tam jdu na procházku tak s odpadkovým pytlem v kapse a po prasatech posbírám bordel, stejně jako většina mých kámošů co tam zůstali bydlet. Třídím odpad, kompostuju, snažím se nekupovat zbytečné plasty a pokud to jde kupovat i jídlo bez obalu, salámy krájené do papíru, zkrátka snažíme se co to jde. Asi bych těžko nesl všechnu tuto snahu eliminovat tím, že se budu podílet na tom, aby další generace dostali tuto planetu ještě víc zhuntovanou než je a než nezadržitelně bude... Jen ten obrovský rozdíl oproti tomu když jsme byli mladí je strašný pozorovat. Když jsem byl kluk a šel z pole za ostatníma k vodě na ryby tak jsem po cestě potkal stádo muflonů, nespočet srnek, daňků a jiných zvířat. Teď, když se bavím s kamošama co pro ty lesy dělají tak mufloni hotovo, nenajdeš, daněk, nenajdeš, občas srnka nebo zajíc, jelena když máš kliku jak cyp. V potoce kam jsme chodili na raky najdeš jedině tak igelitový sáček nebo obal od kapesníčků když se šla baba z města vychcat k potoku...
Endoproteza (#85067)
no ono já k tomu mám hlavně etické výhrady, které jsou umocněné ekonomickým pohledem na věc. Prostě tomu nevěřím, huntuje to přírodu (hlavně prosím žádnou obhajobu, prostě je to tak) a celkově k tomu mám dost negativní postoj, když vidím jaký humbuk to dělá, jak vznikají místnosti plné výpočetního výkonu se spotřebou jak půlka města, které těží něco co vlastně neexistuje, plýtvá se tím uplně zbytečně atp. Toto mi na tom moc vadí a nepřenesu se přes to. Teď začně psát m4 jak jiný věci taky žerou energie a jak nemám pravdu atp atp. Hádat se nebudu, jiný věci ať si jsou, některé méně zbytečné, některé více. Krypto je však uplně zbytečné v mých očích, něco co někdo vymyslel jen aby se točili prachy a plýtvalo zdroji na něco co neexistuje...
Mladýmu radši zajistím koupi nějaký nemovitosti ať se mu úročí nějaký love, ale toto jde mimo mě.
Jinak i na vás už si stát brousí zuby ;)
Češi investují do kryptoměn ve velkém. Stát řeší, jak je přinutit přiznat zisky
[www.idnes.cz]
moLEk(#85065) kdybys nebyl pořád zabejceny, mohl si taky už mít nějakou tisícovku k dobru... Jenže komu není rady tomu není pomoci, stejně do toho vlaku jednou nastoupís, jenže my pojedem v bussines třídě Budem pít Plzeň, a ty budeš vzadu s povlem srkat hostana 😉 milku je to nezadrzitelne, aspoň malému kup kousek bičkoinu ať se mu na písku děcka nesmějí
m4(#85064) a dobrý kamarád m4 ti dal malou nalejvárnu, která ti moc nepomohla :D Nicméně za 5k CZK prý pořádá vzdělávací kurzy pro začátečníky :D Jmenuje se to, investujte do něčeho co svět nikdy neviděl a nikdy neuvidí ;) aka zbohatni na něčem čeho se nelze dotknout :D
lojzek(#85045) klasika, v nejblbejsi cas ses pustil do komodity o ktere nevis vubec nic :D
lojzek(#85039) jo jiriku, tedka vsechno pada, cela ekonomika, tak i akcie a crypto, jak sem psal vyse, pravidelne nakupovat je nejlepsi cesta k uspechu ;)
lojzek(#85060)
ja na vsechno pouzivam windy, uz jsem se s tim szil a vim co kde a jak, ale souhlasim, to jejich UX je nejaky nedotazeny
ficura, kdy si muzes vsechny modely pod sebe vypsat je paradni, nevim jestli to je jinde taky, ale je to imho inspirovane windguru
zmrd(#85059)
ty mas nejakou chytrejsi meteostanici?
ja spis sleduji modely, ta maji vystupy kazdy 6 hodin a rekl bych, ze ten tvuj web, co to taha z dalsich webu, ze to nejak prumeruji
kdyz neco na webu na dyl, tak spis
[www.meteoblue.com]
na 1,2 dny klasika aladin.
V mobilu
[www.flowx.io]
ale to aktualizuje podle tech modelu, nedela to z nich prumery, ale na podivani oblacnosti jak bude je to dobry. Windy je proti tomu pomale a moc preplacane.
GFS behy modelu sleduji tu
[www.meteociel.fr]
jestli bude pristi tyden zima, nebo nezima, to tezko rict :)
mozna celkem zajimavej web na pocasi treba do domaci meteostanice [poca.si]
↓ komentář k obrázku 1641876864_65A980C4_4278_4BCB_8596_5D61FC38A9CE.jpeg v galerii uploads
hehe, by mne zajimalo, zda nekdo prudil letusky, ze jim lze :)
Ale mame lepsi, sem litaj piloti pohonovat :)
[mapy.cz]
↓ komentář k obrázku 1641835539_r_Tumblr_l_23765649230307.jpg v galerii uploads
todle je lepsi nadrz
troubito(#85055) max mne napadaji jeste ty uvozovky jednoduche, mozna spatne vkopirovane a outlook to bere s nimi...
lojzek(#85054) neco je hodne spatne, protoze email velke/male nerozlisuje
kuci od mailu, proc neprojde mail jan.novak@neco.cz a Jan.Novak@neco.cz ano?
u prvniho mailu se to vraci okamzite, jeste nedobehne odeslat a prijmout..
[www.cokobanka.cz] nezapomente na komentare, kde potvrzuji to tvrzeni s vuni :)
↓ komentář k obrázku 1641569143_D8493155_D862_4714_A2D3_A3B6FB06EA06.jpeg v galerii uploads
[www.motorkari.cz] borci tam lemcajo ten budvar az me z toho zacla bolet hlava, ale mozna maji lepsi trenink z tech jejich patoku
vko(#85050) takže je máš rád
troubito(#85047)
ty žlutý gripy ti dávají naději, že se pořád dá něco zlepšit
lojzek(#85045) tak to přeji hodně štěstí :)
lojzek(#85045) uz dlouho tam jedu virtualni ucet a nejsem presvedcenej, ze se to nekdy zmeni :)
↓ komentář k obrázku 1641569143_D8493155_D862_4714_A2D3_A3B6FB06EA06.jpeg v galerii uploads
moc pekny, jen nevim, jestli zeru ty zluty gripy
lojzek(#85045) :D
jeff(#85044) vybral 3 typky co meli pekne výsledky a ty dal kopírovat. Jenze jsem zacal v rijnu jen na virtuálním ucte, tam ok, ale pak jsem tam nalil 12 000 Kč na zkoušku a listopad a prosinec meli propady vsichni... 😕
lojzek(#85039) a cos nakoupil na tom etoru?
zmrd(#85042)
ted jsem zahlid, ze se cinske tezebky presunuly do Kazachstanu, tak je v tom souvislost. By si mel todle M4 osefovat pres trumbuv soft...
inak ke khare. Jel jsem 2x do roboty, nez to znarodni K. Si nebyla jista jeste, tak jsem to musel prvne uspinit ja.
- tri hrnce, jo na volnobeh je to jine
- jednicka krasne zabira, rozjezdy vklidu, to v I30 tchanoj je to peklo
- turbodira je pekelna na dvojku, tam to hodne chybi, kdyz to nechces kotlit na 1cku,das 2, je tam nejakych 1500 a ono to nic nedela, vlaku neujedes...
- ty radcove ti pri 45kmh pisou at das z 3->5 kkti.
- 4ka da 100kmh pekne, ale se tesim, az se to trosku zajede a poradne to okotlim
- spotřeba - fabii SDI do prace 4,9 l /100 Kamiq tak 6, zpět z kopce Fabia cca 4,7 , kamiq 5,3 - stejnej styl jizdy na statni silnici, plachteni
- display furt blil nejake ekotipy, prudilo to, nebylo videt ukazatele, jsem se ptal prodejkyne, zda to jde vypnou,blablabla - nevedela no, dnes jsme sli s exkolegou na obed, projel si to, pak jsem ridil ja, vrtal se v tom a nekde na to narazil a vypnul. Nj, nemuzou mit v hlave uplne vse
lojzek(#85039) na twiteru jsem cetl nedavno celkem hezkou poucku "U krypta platí naštěstí zákon, že růst to může klidně o tisíce procent, ale padat vždy jen maximálně o 100 %. Takže pohoda." :-)
zmrd(#85037)
!! pecka
marne premejslim, jestli jsou tam nektery veci chteny, nebo to uz dneska tak vyzniva, kazdopadne Cerny/bily klapky a zpiva to Hala :))))
tohle je o rok starsi, nez nejstarsi soda, btw
borci, sorry za vypadek, zas mi utekla expirace domeny, ale uz je to zaplaceno
M4 co to etherum. Ja tam mam furt jen prd na hrani, ale posledne jsme nakoupil za 103 ceskych a ted je 69 .
Kdy to pujde nahore a preleze to napr 110?
Jinak eToro jsem to rozjel v dobe propadu trhu, tak jsem tak 10 % v minusu :)
zmrd(#85037) Havelka dobrej, ale asi v dobe, kdy se rozjizdel Sklep a Česká Soda, nemel sanci. Mozna to ma podobne pozadi, delat takovy to styl humoru.
Sejdeme se na Prdlavce ❖ Dechovka trochu jinak (1992)
[youtu.be]
jeff(#85034)
ja tam mam kurtny, tak to stahnu, at se to moc nehejbe a v pripade narazu to neproleti ven. Jeste tam rvu boty a helmy.
Hlavne to mam na kraji u dveri a ne jak nekteri symetrici na stredu. Tam asi maj schudky k tomu...
↓ komentář k obrázku 1619704791_20210429_154535.jpg v galerii uploads
Prokladas plechovkama gambace... Takzvane: "do plna"
↓ komentář k obrázku 1619704791_20210429_154535.jpg v galerii uploads
jak se v tom vozí lyže? prostě se to tam naháže nebo to nějak poutáte?
↓ komentář k obrázku 1619704791_20210429_154535.jpg v galerii uploads
ty nemas podelné nosiče, takto nic. Jsem na fabu měl také základní mrdky příčníky a myslel že to narvu i na Kamiq, ale ty tyče jsou vyšší, tak nestačí šroub na uchycení (asi by sel vyndat, ale sehnat delší s nejakým obdelníkovým zakončením nevím...).
Ještě zkusím tchán má na I30, ale tam má přiléhající tzv integrované hagusy.
Toz asi k vezmu to nejobycejnejší
[pricniky-podelne-stresni-nosice.heureka.cz]
stejně to je potřeba 1x ročně na hory a 2x ročně na kola...
↓ komentář k obrázku 1641033714_AECA0565_C1DC_4798_890D_3ACC9D84D4D4.jpeg v galerii uploads
true jak prase,
troubito(#85009) tohle jsem myslel
Mno nevim, nejak to jede, ale ten zaber mi pripada,ze je později. Flu 2100 a tu tak 2300 je neco cítit, ze zabira. Picoviny, ani tak start stop, ale ze ti to jebe do rizeni hlídáním pruhu, to mne sere a prej to nejde vypnout trvale. An Hyundai jsem nevedel,ze to tam je,rikal debilni rizeni, pak mi kamo rekl,at to vypni, jo a krasavec odezva od kol...
Naky bonz veci,kdyz to nasekam ozralej a usnu,tak to zavola 112 a naky dalsi píčoviny, jako ze servis na dalku to nak budou sledovat.. nevim jestli to aktivují, to musis nastudovat. Jako brozuru k tomu...
jeff(#85026)
dyt je rec o skodovce, tam voe snad nebudes resit hliny
este navic s tim bude jezdit baba, ktera akorat vsechno dojebe o obrubniky
taky doufam, zes ji tam dal svihadla, bo pak akorat picujou, ze kazdy auto musi mit okna elektricky
Lojzek(#85027)
poklice to akorat poserou, neni nad orezly plechace :)
jeff(#85026) kdyz si ho bude zena vazit, dostane poklice :) originalni :)
Lojzek(#85023)
auto za pul mega a ty na to das plechy. ostuda
na folii se vyprdni stejne ti driv odejde motor ;)
troubito(#85024)
ve spitale obrubnik co neotevres ani dvere u podelneho stani uz se tesi na ty elektrony a duchny na lak narazniku, az budou parkovat za nim. I kdyz Flu tu prdel ma hodne vystrcenou, toto je vice zkosene.
Nejake folie čire silne jste nezkousel nekdo?
↓ komentář k obrázku 1640627181_IMG_20211227_095144.jpg v galerii uploads
pekny
hlavne ji tam nech ten pridavnej modrej naraznik
troubito(#85022)
toz nekdo kdo nema moc zkusenosti, tak si rika, cim vic pruhu, tim vic adidas.
Dneska posledni Fabia jizda do rachoty. Zitra posledni jizda Focusem. Meli jsme ho od 2008, tehda za 150 000 Kč, rv 1999, takže ma 21 let cca. V roce 2013 si ho prevzal tchan, co ho mel do 2019 jako hlavni auto.
Zajtra ta nova karizona. Samo mi zkouseli nabidnou zimni kola, 12 000 Kč na plechu česká modla Polaris. Na bazosi jsem vzal od typka rok jete ze Scaly, 8, 9 mm vzorek, plechy nove za 4 500 Kč.
Lojzek(#85020) podle mě není ani tak důležité jezdit Eco rallye, ale spíš se naučit neposlouchat display kdy máš řadit...oprava motoru a převodovky tě vyjde dráž než zvýšená spotřeba o 1l na sto, doma jsem zakázal řadit při 2t otáček jak by si display přál, ale až při 2,5 až 3 bavíme se o benzínu, to podtaceni motoru dle displaye je stejně proto, aby ses dostal dřív do autorizaku a vysolil keš
jeff(#85019) to je slušný. ale Kata neumi jezdit na spotrebu
↓ komentář k obrázku 1640858211_fabka.jpg v galerii uploads
Fabia - III benzín 1.0, 70 kW. obutí novejch zimáků + především v prosinci jsem neměl nervy na to se plazit mezi vánočníma čepičkářema, takže 150/dálnice. Hned to leze nahoru. Jinak většinou město/dálnice. nic jinýho skoro nejezdím.
jeff(#85017) jo manželka :) už jsem přečetl další post.. tím se vše vysvětluje.
Lojzek(#85014) tak proč sis koupil takovou krávu :D 6,5l a to budeš vrchní plazič, stejně jak ti tesláci co po dálnici mastí 100-110 pač jim zřejmě většinou dochází šťáva
Lojzek(#85015) náhodou zvuk trivalce je v pohodě, připomíná zvteklého čmeláka 😉 až při 4 tis otáčkách a více 😂, v červeném poli si myslíš, že si sršeň na bojové výpravě
testovali litrový tříválec 1.0 TSI, který dříve míval maximální výkon 85 kW, nyní má ale jen 81 kW. Jde o motor nové generace označované jako EVO. Je vybaven turbodmychadlem s proměnlivou geometrií rozváděcích lopatek. Stejně jako předchozí verze má i filtr pevných částic GPF. Pracuje v hospodárném Millerově spalovacím cyklu, kdy se sací ventily zavírají až v průběhu kompresního zdvihu pístu ve válci, čímž je z válce vytlačována část nasátého vzduchu – kompresní poměr tak zůstává stejný, ale expanzní je zvýšen na 12,5:1.
Díky tomu je maximální točivý moment k dispozici v nižších otáčkách než v běžných cyklech. O 4 kW nižší výkon není v praxi v podstatě znát, spíš naopak. Z nuly na stovku se auto dřív dostalo za 9,8 sekundy, nyní za rovných 10. Auto je ale živější ve spodním sektoru otáček, takže má subjektivně lepší a plynulejší rozjezd a úvodní fázi zrychlování. Zároveň se se spotřebou vejdete do šesti až 6,5 litru, pokud budete jezdit podle předpisů a nešlapat autu vztekle na krk – stejně z něj žádný sportovní sprint nedostanete. Při klidné jízdě navíc vůbec nebudete vnímat zvuk tříválce.
Toz uvidíme, nebo spis Káťa...
Endoproteza (#85013)
trojhrnek. Ten silnější, 81 kw. Puvodne mel 85 kw, ale maj nejakou technologii evo, toz uz je to prej kultivovanejsi. Ale test jsem s tim jeste nedohledal. Tahat s tim nic nebudeme, 90 % bude jedna osoba tim jezdit, 1.5 by byla zbytecna a v ni jsou dalsi kurvitka tusim jako vypinani valcu.
Spis kdyby to nezralo bych ocenil..
Lojzek(#85011) jakou motorizaci jsi zvolil?
Lojzek(#85000) kulatej post, bude becka?
J, sulini ve skode, prej prelom unora,brezna... A govno Kaminek uz je u dylera. Ani teda nevím,jestli jsem to sem psal, ze new karu budeme mít 😊 toz asi polovodičové Ježíšek si na nas vzpomnel
↓ komentář k obrázku 1640356140_IMG_20211224_132834.jpg v galerii uploads
Letos to mam v peci, nic na fb, ani jedna WhatsApp picovina. Toz jen na vas sulci jsem si vzpomnel.
Dneska to vidim na draka.. 😉
[www.youtube.com] Compost "Bwaata", tohle je taky skvely a mnoho dalsiho skvelyho tady v tom plejlistu [www.wfmu.org]
[www.youtube.com] Out Of lonely Wolf, paradni
[www.youtube.com]
Thurston Moore - Breath
skvely, zeru to, furt to posloucham
troubito(#85005) Landa bude mit prace,nez to vyruší... 😂
↓ komentář k obrázku 1639512960_faleovcadan.jpg v galerii uploads
a taky skoda ty hrubky, ale cilovy skupine je nejaka hrubka ukradena
↓ komentář k obrázku 1639513042_dan_landa_ockovani.jpg v galerii uploads
mohli si s tím pohrát trošku víc :)
↓ komentář k obrázku 1639512960_faleovcadan.jpg v galerii uploads
mozna se nastartuje slušná trol vlna, než to ti blbouni prokouknout. Už tam je tam to auto postnuté. škoda te fotomontaže....
↓ komentář k obrázku 1639501989_FGkZ__OXMAUUYDi.jpg v galerii uploads
Lojzek(#85001) ja ti nevim, prijde mi jestli dan konecne neprozrel :-)
↓ komentář k obrázku 1639495864_AFDEE4ED_66D1_4854_963F_B4C9F3E08B4E.jpeg v galerii uploads
Fake, ale kurna by z toho mohla byt dobra curina 😂 [www.ewrc-results.com]
zmrd(#84999) nevim jaky maily, jsem myslel,ze uz ho sezrali indiani 😉
kdyby nahodou nekdo necet e-maily od slona: [www.idnes.cz]
[www.youtube.com] The Nirvana Sitar And String Group - You Keep Me Hangin' On
baby od mala chtely hrat plazovou hazenou nebo co to je, beztak tam sly proto, aby se mohly ukazovat v bikinach a ted delaji zagorky... mozna to prehnaly [www.youtube.com]
troubito(#84994) tyve kam ten svět spěje...
[www.nbcnews.com]
Norwegian women's beach handball team fined for not playing in bikinis
"The Norwegian women’s beach handball team has been fined for refusing to play in bikini bottoms during a game in the sport’s Euro 2021 tournament."
↓ komentář k obrázku 1638735270_212FADC7_36D0_4B4C_B835_4B509DEB177E.jpeg v galerii uploads
přesně tak do prdele
vko(#84991) mam v planu prijet 26
robot, přemýšlím o pronájmu ledu mezi svátkama, nebudeš v TR, že bychom zašli, se sklouznout, on tady bude Greg, že by to chtěl zkusit, zjišťuji termíny, když tak ti zavolám, kdyby to bylo horký zboží
moLEK(#84986)
otec je skromný, nic nepotřebuje,
letos přijede sestra s rodinou, Gregovi objednám bruslení, pronajmeme si na hodinu staďák a bude,
Matka chce chytrý hodinky co měří kroky a bude vidět kolik je hodin.
troubito(#84988) na auta je strasne mantak. Spokojene jezdi na 1.0 tlaku v pneu, olej doleje, az sviti kontrolka. V aute bordel,ze kdyby tchyne se nenasrala, tak na to nesahne :)
Lojzek(#84987) prehodi kola i tobe?
moLEK(#84985) sak tchanovi kupujem neco, co se hodi. Loni dostal pilu retezovou, letos se mu sikne zvedak na auto 😊
moLEK(#84985) myslím dárky pro rodinu (rodiče, manželka, sourozenci) pro děcka vymyslet je pohoda když píšou Ježiškovi
kua hoši už jste nakupovali na vánoce? My máme zatím pár věcí jen pro malýho, ale kua já nemám žádný nápady. Co jste případně nakupovali? že bych se nějak inspiroval, nebo začal přemýšlet jinak než ted...
↓ komentář k obrázku 1638293925_20211130_181211.jpg v galerii uploads
ROFL, no se mu bong nevešel do batohu no, tak ho nosí v ruce kdyby třeba dostal chut, k tomu já mám pochopení :D :D :D muheheh
troubito(#84982) to tam borec jen vte ruce zapoměl... Se běžně stává 😉
↓ komentář k obrázku 1638303165_2EBECC47_B35A_4975_805E_4C504F58F085.jpeg v galerii uploads
aj to jsem cetl, to bude toto
[www.blesk.cz]
upe bych vytvořil naky popis k tomu pro antivax scenu :)
↓ komentář k obrázku 1638293925_20211130_181211.jpg v galerii uploads
toz kapuce pritelkyne, nebude to naky brutus bongo :)
↓ komentář k obrázku 1638293925_20211130_181211.jpg v galerii uploads
Prej to neni videt, tak se zamerte na pravou ruku toho kluka s batohem
lojzek(#84976) ale jo, jen jsem vzal qr z prvniho... toz dam celou familiu :)
jestli obcas tahate z ulozto, tak kredit za qr ocko kod...
[www.dsl.cz]
ale mi se to nepodarilo...
vko(#84972) samozrejme znam zaklady horror koru, ale ne s korenam v trebici
troubito(#84971) jsem jen nejlepsi sceny, jak jim bezdak radi s chlastem, otoc nada synovi,ze si honi u softu a pak ten zaver, borec ze stříká ksichtem, dojede sef, da perník a to je grundza 😂 si dam cely, na ČSFD sice 60, ale asi to chce jiny pohled 😆
troubito(#84971) počkej to mi chceš říct, že neznáš základy horror koru s kořenama v Třebíči
lojzek(#84969) cele film [www.youtube.com]
lojzek(#84967) toz jsou rychli, 50 000 to je, tak teď řešit opravu...
↓ komentář k obrázku 1636730524_2021_11_12_11.25.47.jpg v galerii uploads
vračisko oceněno na 13 600 Kč. Teď ještě s napětím čekám, jak ocení vozidlo. To by měli podle nějakých cen online na bazarech...když 40 000 Kč, hádat se nebudu. 50 000 budu spokojen. A začít shánět, kdo to narovná a vymění poškozené věci...
Lojzek(#84965) PROTOŽE JSOU TO HALFBRAIN BEZOHLEDNÍ KOKŠOVÉ, PROTO !
Chlapi, to jsou zase etudy. Kamos antivax, covid je podvod, vakcina fuj, uprchlici stop, okamura forever. Toz tchyne 66 let, tchyne asi aby mu udelal radost, nebo co, se neockovala a uz ji c19 slupl....
Stoji to tem lidem za to? Ze jsou proti, ok, mladi, covid meli bez příznaků, beru, vakcina zbytecna, ale proc do toho tahaj duchodce...
jeff(#84962) toz jal jsem rikal, totalka,takze nak urci cenu auta, vrak pujde do drazby, tam vzejde cena, drazbu odmitnu, auto mi zustane a rozdil dostanu a opravim to sam,cekam max 10 litrů
moLEk(#84959)
jo tak to jsou jiný mašiny, já teda jezdím na ty odrážecí, aspoň nějaký pohyb
lojzek(#84961) mas to resit pres servis, protoze tomu co je spatne nerozumis a likvidatorova snaha je co nejnizsi castka
jeff(#84960)
jsem vcera byl pro klakson u typka co ma takove mensi vrakoviste. Hned koukl na dvere zadni otevrel a ukazal, ceho jsem si ani nevsim. Ze je to ohle i dole na prahu, celej zadak pohlej. Takze kdyz by to resil servis pres pojistovnu, chtel bych to narovnat, opravit... Plus mi musí půjčit auto. Takže se dostanou možná na vyšší částku, než je totálka.
Uvidím,zítra dojede likvidátor.
↓ komentář k obrázku 1636730524_2021_11_12_11.25.47.jpg v galerii uploads
počkej naboural on tebe přece, tak jakýpak sraní s tím. ja vyplnil online v te pojistne udalosti kontakt na servis kde a kdy to bude.pojistovak prijel, dohodl se s nima a komplet vymena narazniku. tzn vubec se o to uz nestaram, proc bych shanel neco na vrakaci apod. at to klidne stoji 20k.
vko(#84958)
vko(#84954)
já se ptal v rodné vsi kluků co tam používaj, bo vím, že tam na něčem jezdí. Všichni mají stejnou kolobrndu a je to víceméně něco takovýhoto
[www.xiaomitoday.com]
což mi přijde až dost přeturbovaný dát kua 30k za koloběžku. Ale jezdí tam na tom všichni, vyměnili babety za totok. Do hospody, za klucima na návštěvu, Tuton na tom jede po silnici aj do města, nenocnice, přes údolil do města. Lítaj s tím na beka do lesa do národního parku, prostě všude... Ale na tý vesnici jsou silnice jako na vesnici, takže na něčem normálním by se tam jezdit nedalo. Co sem se tak ptal tak si to všichni hrozně chválej... kam ta doba spěje kua? za chvíli už se nebudeme hejbat vubec...
lojzek(#84956)
ta naše koloběžka ESN 400, ta tě uveze, po rovině na tom jedu přes 30km, je to super, v Třebíči je to horší do kopců, ale i tak je to v pohodě, Ellu to uveze cca 30km (45kg)
je to pevný a betelný
lojzek(#84956) co se týče btc tak dnes ráno se nakupovalo, true
vko(#84955) toz marty ted beztak nakupuje, no ja v tom mam mocnych 1 000 Kč, ale za 104 000 Kč koupeno, jsem lama, na 107 to nevylezlo :) tak za 14 dnů...
m4(#84868) zbav se toho magore :D:D
lojzek(#84916) ESN 400 doktorkladivo.cz
moLEk(#84952) tím chtěl básník říct, klidně kup tu verzi z micro USB, hlavně at je to Crafty + a ne jen obyč Crafty. Já to koupil hned ten měsíc kdy Crafty+ udělali v té plus verzi je keramická komora od počátku co to začli dělat ;)
moLEk(#84951)
troubito(#84950)
jako z hlediska zdraví je keramika určo lepší,
když mrkneš na foto na stránce výrobce (USB C verze)
[www.storz-bickel.com]
najdeš tam tuto fotku
[www.storz-bickel.com]
na tom mým je to uplně stejný, takže si nemyslím, že by tam byl njaký rozdíl zásadní , spíš někde jen chyba v překladu
troubito(#84950) já mám tu verzi s micro USB, do plna nabíjím za cca 2 hodiny, nebo průběžně z power banky a má to keramickou komoru ;)
molku, jeste jsem koukal na Crafty+ a jsou dve verze, starsi, s microUSB a novejsi s USB-C, tenhle rozdil me moc netankuje (to Cecko se rychlejc nabiji), ale je tam rozdil v komore, ktera je u novejsiho keramicka...
myslis, ze to ma cenu resit? Ta starsi verze se totiz furt prodava a je vyrazne levnejsi (klidne 100EUR rozdil)
moLEk(#84948) myslel jsem, ze nahodim video z Dabing street o filckach, ale nemuzu to najit, tak nic
lojzek(#84946) takhle podobne dopadl aj muj tata se svojí filckou. Víc než čtvrt století si ji opečovával, jako vyučenej mechanik si i sám servisoval a byla pořád jako nová když ji koupil. Nenajel v ní víc jak 100k kilometrů a pak ho najednou nabořili. udělal to jak píšeš, dostal asi 34k co si pamatuju. Vzal prachy, sám si posháněl díly, sám doma v dílně celou zimu ve chvílích volna si to opravil, nalakoval. Feličita jezdí opět jako nová a ještě mu prej cca 5k zůstalo. V mezičase opravi si však stejně koupil novýho Rapida, bo máti nerozuměla citovýmu vztahu co mají mezi sebou tata a felička a chtěla prostě konečně nový auto, tak mají teď 2, každý má svoju garáž a na nákupy se jezdí pořád feličkou, do nemocnice jezdí tata feličkou, máti tam vozí Rapidem a pak s ním jednou za rok jedou na dovolenou, nebo sem za náma na visit :D :D
↓ komentář k obrázku 1636730524_2021_11_12_11.25.47.jpg v galerii uploads
Voe nic co by izolepa nespravila na krasavca
troubito(#84944)
toz jasny, naraznik a dvere z vrakace. narovnat karoserii. u garaznika trebas do 10tky. Ale nakej smluvní servis i s pujcenim nahradniho vozidla, to uz bude jak pise Jeff za 40k
takze mi daj cenu podle sauta a odectou cenu vraku. To co koukam, to daji do aukce, nekdo to vydrazi za 10tku, tak mu to za to mohu prodat a budu mit furt tu samou 40tku, za kterou nic v podobnym jeste rano v topstavu nekoupim....
takze to odmitnu, ale o tu 10 tku mi snizi castku z totalni ceny, takze dostanu 30 a z toho bych to za tech 15 mohl opravit sam
↓ komentář k obrázku 1636717271_fabia_duc.jpg v galerii uploads
totálka ne, ale ta oprava bude tak za 40k :)
↓ komentář k obrázku 1636717271_fabia_duc.jpg v galerii uploads
vcera jsem si vyzvedl fabku od klempire, 8500 Kc, odrzil to kompletne, prahy nove, kufr zadni vyvaroval podbehy
No a dnes mne nakuje borec pred prechodem. Klasika babka na prechodu auto, auto, ja a jen v zrcatku vidim jak se priblizuje, zadne brzdeni..
Pohle plechy az ke dverim, kufrt tez. Kua fix, bude to totalka, kdyz to ma hodnotu tak 40 000 Kč ?
toz po staru jsem nasdilel mechaniku v sousednim notasi, spustim instalaci toho starickeho 7.0 z roku 2004 :) a hodi to hlasku, ze ho mam jiz nainstalovany... V programech to neni, hledani v programfiles neuspesne...
Nevim na koho byt nasrany, zda na WIN, ci ADO...
asi volim tu variantu, co jsme se naucili v dobach skolnich...
zmrd(#84939) j, asi s cistym svedomim jako krivkovy program, ktery tez mam asi 6 licenci 11tek v supleti, ale na w10 pesek...
"Tebe netrápí, že všichni tví kamarádi mají partnerku a děti a ty nic?"
"Trápí, ale nevím jak jim mám pomoci..."
#znyxu
lojzek(#84936) muzes zkusit bud tenhle [uloz.to] nebo si koupit ofiko tohle [www.pdfxchange.cz]
lojzek(#84937) warez bez skrupuli, to je prece nehoraznost
lojzek(#84936) byla placená, CD mám, ale nemám mechaniku v notasi
zas pena u huby, jak mi sam od sebe muze zmizet program z win10. Adobe standard, který používám na spojování, vyjmutí stránek PDF? Sice to byla verze tak 15 roků stará, ale ještě v pondělí jsem s ní něco kutal a teď ji ve woknech nevidím...
Tož případně tip na opensource, který umí přehazovat, mazat, kopírovat stránky v PDF... ?
↓ komentář k obrázku 2021_11_05_174605_r080.jpg v galerii 2021_11_04-07-trumberto_zmrd-brdy
zmrd(#84934) litaly tam panakovy smrste, nepalsky cyklisti proste jedou v jegrech :)
↓ komentář k obrázku 2021_11_05_174605_r080.jpg v galerii 2021_11_04-07-trumberto_zmrd-brdy
tady aspon vidim co se mi delo za zady a to urcite vubec nevystihuje jaky peklo tam probihalo
↓ komentář k obrázku 2021_11_06_160408_c00ba.jpg v galerii 2021_11_04-07-trumberto_zmrd-brdy
pozor zakruta
↓ komentář k obrázku 2021_11_05_001329_r080.jpg v galerii 2021_11_04-07-trumberto_zmrd-brdy
kdyz je zakazany rozdelavat ohne, tak se taky hodi
↓ komentář k obrázku 2021_11_06_180133_c00ba.jpg v galerii 2021_11_04-07-trumberto_zmrd-brdy
DIY, MYOG, Ikea hobo varic, skvela vec, kdyz je ovsem sucho
Lojzek(#84928) me rano budil jen zmrd, kterej flaka piva a pak brzy rano vyburuje
↓ komentář k obrázku 1636377815_20211106_004908.jpg v galerii uploads
Lojzek(#84924) 0,5l slivovice a 0,5l myslivce na 4 dny
↓ komentář k obrázku 1636440234_20211109_074133.jpg v galerii uploads
Plzen za krasnych 42 Kc v Cyklo klub Brdy Nepál
↓ komentář k obrázku 1636377815_20211106_004908.jpg v galerii uploads
Krasa, fotky bab vyveseny v loznici.. 😋
Jakou mate denni spotrebu koralky?
hele vy dva sulíni (trumrd), kampak jste vyrazili letos? naka fotka tu byla z pristresku, zavesene hamaky a uz tu neni. copak ty tajnosti?
↓ komentář k obrázku 1633971175_naklady_CCUP21.jpg v galerii uploads
Odesláno a díky za super víkend :D
lojzek(#84920)
omyl, jeste ze to nebyl odkaz na porek...
K energiim a cenam..
[byznys.hn.cz]
Asi tak jak posledni nazor.. [www.fakticke.info]
lojzek(#84916) mistr 3bichsky vocista, ten ma ty firemni, to bude znalec, ale asi uz na nas tady prdi
m4(#84914) tak, moravske brikety, piliny zalite vyjetakem :)
lojzek(#84916) tak v tomhle ti neporadim, já zatím ještě mám radši věci hnané lidskou silou, po elektrice začnu koukat s důchodovým věkem :)
ELEKTRICKA KOLOBEZKA - mlade uz psal list Jezovi, ja bych ho kopl do prdele, hlavne za to PS5 co tam napsal a deda ze to zacaluje (vic vnuku nema). Ale mu rikam, mas 10 mesicu Xbox, hrajes tam korat fotbal a ted vrzne deda 12 penez na dalsi bazmek? kdyby radej novej pocal chtel, ale to je asi furt bida s komponenty...
Tak jsem ho navedl na kolobrnu.
Resil jste to nekdo? U nas celkej hladké cesty a cyklostezky, dojezd asi max do skoly 2km, na trenink max 5km. Ale kdyby to uvezlo mne do hospody (ale beztak radeji pojedu na kole).
Neco od Xiaomi?
m4(#84914)
to uzavri tak, abys to pak az se to vrati na nejakych 800 Kč za mwh bez dph za komoditu, jsi to vypověděl a uzavřel smlouvu novou
ja to mam pres ten aukcni system, tak doufam,ze to nakupuji dopredu a ne jak bohemka. Plyn mam za 585, ale to je cena od cervna 2021 na 2 roky tusim.
moLEk(#84910) plyn mám, fix na 3 roky někdy v květnu, jestli zdraží tak zdraží... nenadelas nic, samozřejmě o 2/3 by to kurevsky zabolelo
troubito(#84911) no já doufám, že i přes gryn dyl snad krbový kamna do domácností co topí dřevem jen tak nezatrhnou, ale nedivil bych se asi už ničemu...
moLEk(#84910) top tuhym, dokud to jde, gryn dyl s tim zatoci
jakros(#84909)
jako s tím plynem i elektrikou je to dost hustota teď. Už jste nějak řešili? My máme naštěstí ČEZ, který nakoupil pro svoje stávající klienty za zafixovanou cenu zavčasu i na další období, nám končí smlouva v červnu příštího roku a začínám jednat s retenčním odd. Vypadá to, že zdražení se nás nějak extra nedotkne. S tím plynem je to ale krapet horší, tam se bude zdražovat dle predikcí našich analytiků až o 2 třetiny...
Topíte někdo plynem? My plyn teda vubec nemáme, ale třeba moji rodiče topí jen plynem a tam jim náklady stoupnou cca o 20k ročně podle toho co počítala máti a to to řešila také s předstihem a vyjednala co nejlepší podmínky.
Kua díky za kamna na dřevo v obejváku :D mám nakoupenej buk ze sušárny za pár kaček na cca 2 zimy dopředu, složeno v kůlně, štípu průběžně...
↓ komentář k obrázku 1618854140_9752FD2B_8206_4435_8487_04A08EDACA09.jpeg v galerii uploads
Tady nekdo predpovedel budoucnost😁